درخشش 4 زنجانی در جشنواره قرآنی «هدهد»
کد خبر: 3937643
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

درخشش 4 زنجانی در جشنواره قرآنی «هدهد»

مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی زنجان زنجان گفت: چهار زنجانی در رشته‌های هنری و فناوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزیده شدند.

درخشش 4 زنجانی در جشنواره قرآنی «هدهد»یوسف قنبری، مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی در شرایط شیوع کرونا بودیم که فعالیت‌ها را نسبت به گذشته متفاوت کرد و برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان بخش هنری و فناوری در دو رشته «تولید اپلیکیشن» و «کانال‌های مجازی» مشخص شدند، بیان کرد: استان زنجان 4 برگزیده در این رقابت‌ها داشت که در بخش هنری در گروه دانشجویی کوثر باقرزاده از زنجان برگزیده بخش هنری رشته معرق و منبت شد.

این مسئول ادامه داد: در بخش کارکنان، ابراهیم رحیمی از نیروهای بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان در رشته معرق و منبت، کبری کردلو، شاغل در شهرستان ابهر در رشته نقاشی و در گروه اساتید نیز آذین نوریان در بخش فناوری رشته نرم‌افزار قرآنی حائز مقام برتر شدند.

قنبری همچنین از برگزاری انتخابات کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: پس از فراخوان برگزاری انتخابات کانون قرآن و عترت و انجام مراحل رأی‌گیری برای اولین بار با استفاده از سیستم انتخابات مجازی وزارت بهداشت، پنج نفر از کاندیداها به ترتیب آرا به شورای مرکزی راه یافتند که فاطمه همتی، حسن خلیلی، کیمیا نجفی، حامد شریفی و زهرا بیات این نفرات را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha