ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از هراس دشمن از پیشرفت کشور دارد
کد خبر: 3938878
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از هراس دشمن از پیشرفت کشور دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: شهادت فخری‌زاده نشان داد که دشمن از اقتدار علمی ایران اسلامی هراس دارد و همه تلاش خود را به‌کار گرفته تا از پیشرفت کشور جلوگیری کند.

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از هراس دشمن از پیشرفت کشور داردبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، 13 آذرماه در جلسه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای ایران، اظهار کرد: شهادت دکتر محسن فخری‌زاده نشان داد که دشمن از اقتدار علمی ایران اسلامی هراس دارد و همه تلاش خود را به‌کار گرفته تا از پیشرفت کشور جلوگیری کند و دشمنی خود با نظام اسلامی بیش از پیش نمایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده آرزوی شهادت داشت و برای او مرگ در بستر سزاوار مردان پاک، شجاع و مخلص نیست، بیان کرد: تجربه نشان می‌دهد ترور شخصیت‌های مختلف نظام، سبب رویش‌های جدید شده و سردار دیگری پرچم را در دست گرفته است و از خون شهدا هزاران سرباز دیگر تربیت شده‌اند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه راه داشنمندان و شهدای کشور ادامه دارد، تصریح کرد: راه و پروژه‌های در دست اجرای این ابرمرد نباید بر زمین بماند اگر چه جمع زیادی با آمادگی بیشتر این مسئولیت را پذیرفته‌اند و باید اهداف علمی، فناوری و پدافندی کشور با قوت دنبال شود.

وی به انتقام سخت از عاملان ترور شهید فخری‌زاده تاکید کرد و گفت: دشمنان بدانند پاسخ کوبنده‌ای در انتظار بدخواهان نظام و کسانی است که چشم دیدن شخصیت‌های علمی و پیشرفت کشور را ندارند، است و در این بین جوانان کشور باید روحیه جهادی در مقابل توطئه‌ها بایستند.

خاتمی با اشاره به درگیری کشور در 10 ماه گذشته با ویروس کرونا، بیان کرد: مدافعان سلامت در این مدت پای کار بوده و حتی جان خود را از دست داده‌ا‌ند و وظیفه همه اقشار مردم است که باید با رعایت بیشتر پروتکل‌ها به کاهش بیماری در استان کمک کنند.

وی برضرورت کاهش موازی‌کاری در رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد و افزود: افزایش هم‌افزایی و مورد توجه بودن اولویت‌ها موجب اجرای مطلوب این رزمایش در استان می‌شود و باید روش‌های عملی برای جذب کمک‌های مردمی و خیران مورد توجه باشد و برای بیماران خاص و افراد زیرپوشش کمیته امداد ماسک تهیه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: در زنجان روح همدلی در خصوص برگزاری مراسم ترحیم بالا است اما به دلیل شرایط بیماری کرونا این امکان برای شهروندان فراهم نیست که ضروری است مراسم عزاداری در محل مزار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شود.

انتهای پیام
captcha