اعلام برنامه‌های هفته قرآن در آموزش و پرورش البرز
کد خبر: 3939634
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

اعلام برنامه‌های هفته قرآن در آموزش و پرورش البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز با اعلام روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز، برنامه‌های طراحی‌ شده در سطح استان به مناسبت این هفته را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های هفته قرآن در آموزش وپرورش البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هفته قرآن، عترت و نماز از ۲۴ آذر آغاز و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شرایط گسترش ویروس کرونا،‌ بیشتر برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و اجرای برنامه‌های حضوری هم با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

وی گفت: هفته قرآن، عترت و نماز در ۲۴ آذر با عنوان «مدرسه مجازی، دانش‌آموز انقلابی»، ۲۵ آذر با عنوان «اخلاق و معنویت؛ پیروی از ولایت»، ۲۶ آذر با عنوان «سردار سلیمانی الگوی نوجوان ایرانی»، ۲۷ آذر با عنوان «قرارگاه مجازی؛ کانون فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز» ۲۸ آذر با عنوان «نماز جمعه، خانواده، فرهنگ مهدوی»، ۲۹ آذر با عنوان «فضای مجازی، تمدن اسلامی»، ۳۰ آذر با عنوان «دختران ایرانی و رهروان زینبیی» نام‌گذاری شده است.

فهمیده با اشاره به اینکه مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در همه واحدهای آموزشی به‌صورت هماهنگ در فضای مجازی در هفته قرآن آغاز می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌های همخوانی قرآن‌ کریم و مدیحه‌سرایی در دارالقرآن‌ها، ارائه محفوظات توسط دانش‌آموز حافظ قرآن‌ کریم، تجلیل از افتخارآفرینان قرآن، عترت و نماز، برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 ویژه دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی، برگزاری مسابقه حفظ آیات نماز ویژه کارکنان فرهنگی و دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه، برگزاری جلسات تخصصی در بستر فضای مجازی با عنوان معرفی سیره علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی امام جواد(ع)، از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام
captcha