رتبه سوم دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن به البرز رسید
کد خبر: 3940529
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

رتبه سوم دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن به البرز رسید

مهدی خطیب‌فر، نماينده استان البرز در مرحله كشوری چهل‌و‎سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته دعاخوانی حائز رتبه سوم شد.

رتبه سوم دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن به البرز رسید

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مرحله کشوری مسابقات قرآن‌ کریم اوقاف در مراکز استان‌ها برگزار شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات قرآن‌‌ کریم البرز در بخش بانوان در تاریخ ۲۳ آبان و بخش آقایان، ۱۷ آبان در رشته‌های مختلف برگزار شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات بخش آقایان، بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه اوقاف با صدا و سیمای استان‌ها، تلاوت شرکت‌کنندگان البرزی در بخش آقایان روز ۱۷ آبان‌ماه با حضور در مرکز صدا و سیمای البرز ضبط شد و از هشتم تا ۱۵ آذرماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری تلاوت‌ها به‌صورت زنده انجام شد.

اشرفی با بیان اینکه پخش و داوری تلاوت شرکت‌کنندگان البرزی روز ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ انجام شد، گفت: پنج متسابق آقا به نمایندگی از البرز در این دوره از مسابقات شرکت کردند که از میان آنها مهدی خطیب‌فر توانست در رشته دعاخوانی رتبه سوم را کسب کند.

انتهای پیام
captcha