اعلام برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس لرستان
کد خبر: 3940779
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

اعلام برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس لرستان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته قرآن، عترت و نماز، گفت: جشنواره «تولید محتوای الکترونیکی» در حوزه قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان به‌صورت استانی و در قالب‌های مختلف موشن‌گرافی، کلیپ، طراحی و... برگزار می‏‌شود.

برگزاری جشنواره «تولید محتوای الکترونیکی در حوزه قرآن، عترت و نماز» در لرستانحجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته قرآن، عترت و نماز، گفت: هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان از 23 آذر آغاز و تا 30 آذرماه ادامه دارد و طی این هفته برنامه‌هایی با توجه به شعار و نام‌گذاری هر روز هفته در مدارس و مناطق آموزش و پرورش استان اجرا می‏‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی استان و برگزاری کلاس‌‎های آموزشی به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد، افزود: به‌منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های هفته قرآن، عرت و نماز آموزش و پرورش لرستان در بستر فضای مجازی برگزار می‌‏شود.

مؤمنی ادامه داد: در هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان گفتمان‌های دینی را به‌صورت مجازی خواهیم داشت که این گفتمان‌ها در موضوعات امام‌شناسی، احکام، پاسخگویی به شبهات دینی، جامعه‌شناسی و ... است که با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی و ائمه جمعه شهرستان‌ها در قالب فضای مجازی برای دانش‌آموزان برگزار می‏‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن و پیش‌ اجلاس‌های نماز در هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان خبر داد و اضافه کرد: در این هفته آغاز مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان را خواهیم داشت و علاوه‌ بر این مسابقه کتابخوانی از کتاب «کوثر جاودان» با موضوع زندگانی حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌صورت مجازی برگزار می‎شود و دانش‌آموزان می‎توانند با مطالعه کتاب مذکور در مسابقه کتابخوانی آنلاین شرکت کنند.

مؤمنی اجرای طرح «مصباح‌الهدی» با موضوع شناخت حضرت فاطمه‌زهرا(س) را از دیگر برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان ذکر کرد و گفت: همچنین جشنواره «تولید محتوای الکترونیکی» در حوزه قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان به‌صورت استانی و در قالب‌های مختلف موشن‌گرافی، کلیپ، طراحی و... برگزار می‏‌شود و مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان سال است.

انتهای پیام
captcha