اهدای زمین برای احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی در خرم‌دره‌
کد خبر: 3940925
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

اهدای زمین برای احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی در خرم‌دره‌

رئیس کمیته امداد خرم‌دره گفت: در اقدامی خداپسندانه از سوی یکی از خیران شهرستان خرم‌دره، قطعه زمینی به متراژ ۳۰۰ متر مربع جهت احداث مجتمع فعالیت‌های قرآنی و مذهبی برای مددجویان این نهاد در اختیار کمیته امداد شهرستان قرار گرفت.

اهدای زمین برای احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی در خرم‌دره‌محسن داودی، رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از خیران شهرستان خرم‌دره با حضور در کمیته امداد و در اقدامی خداپسندانه قطعه زمینی به مساحت 300 مترمربع به ارزش 450 میلیون تومان را جهت احداث مکان فرهنگی و تربیتی برای انجام فعالیت‌های قرآنی مددجویان به کمیته امداد اهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان خرم‌دره همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده و در امور خیر و احسان گوی سبقت را ازهمدیگر می‌گیرند، تصریح کرد: این امر مسئولیت ما را در رسیدگی و خدمت به ایتام، محرومان و ولی نعمتان سنگین‌تر می‌کند.

داودی با بیان اینکه زمینه کارهای خیرخواهانه، انفاق واحسان  به‌ویژه در حوزه کاری این نهاد درشهرستان خرم‌دره بسیار مساعد است، گفت: بدون شک این اقدام خداپسندانه نشانه اوج انسانیت بوده و به عنوان باقیات و صالحات در دنیا و آخرت ماندگار خواهد شد.

رئیس کمیته امداد خرم‌دره با اشاره به نقش اثرگذار مراکز نیکوکاری در شناسایی محرومان و ایجاد زنجیره و حلقه ارتباطی بین اغنیا و نیازمندان در راستای توانمندسازی هر چه بهتر آنان ابراز کرد: خوشبختانه استقبال مردمی به فعالیت و گسترش مراکز نیکوکاری چشم‌گیر است.

وی ادامه داد: نیت و نظر این خیر نیز در اهدای زمین تجهیز و گسترش فعالیت مرکز نیکوکاری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است؛ چراکه توانمندسازی فکری و کرامت بخشیدن به نیازمندان زمینه‌ساز توانمندسازی اقتصادی و خروج مددجویان از چرخه حمایتی است.

رئیس کمیته امداد خرم‌دره با اشاره به اینکه در حاضر تعدادی از دانش‌آموزان به امکانات الکترونیکی و هوشمند برای تحصیل غیرحضوری دسترسی ندارند، ابراز کرد: کمیته امداد پویشی راه‌اندازی کرده تا با تهیه تبلت هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند و از خیران تقاضا داریم از طریق سایت کمیته امداد در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha