لزوم توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه قرآنی آموزش و پرورش
کد خبر: 3943132
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

لزوم توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه قرآنی آموزش و پرورش

رئیس اداره قرآن و نماز استان همدان بر توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه پرورشی و قرانی جهت اجرای هرچه مطلوب‌تر برنامه‌ها تاکید کرد.

لزوم توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه قرآنی آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از همدان، عباس تجری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، امروز ۴ دی‌ماه، در دیدار با مدیر آموزش و پرورش ملایر، با تبیین برنامه‌های پرورشی در حوزه قرآن، عترت و نماز در دوران همه‌گیری کرونا اظهار کرد: قرآن و نماز سرلوحه فعالیت‌های این حوزه است و برنامه‌های بسیار جذاب و خلاقانه‌ای در سطح استان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی این حوزه بر کیفیت بخشی برنامه‌های قرآنی در فضای مجازی تاکید کرد.

رئیس اداره قرآن و نماز استان ضمن تقدیر از زحمات حوزه معاونت پرورشی شهرستان ملایر بر توانمندسازی نیروی انسانی این حوزه جهت اجرای هرچه مطلوب‌تر برنامه‌ها تاکید کرد.

محمدرضا بشری، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن تقدیر از حضور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان در شهرستان ملایر بیان کرد: تقویت فعالیت‌های تربیتی به ویژه در بخش قرآن و نماز از اولویت‌هایی است که با جدیت در حوزه پرورشی دنبال می‌شود.

بشری ادامه داد: تغییر آموزش‌ها از حضوری به غیر حضوری و از فضای مدرسه به فضای مجازی کارهای تعلیمی و تربیتی را با دشواری مواجه کرده است اما نتوانسته است دستگاه تعلیم و تربیت را از مسیر دنبال کردن اهداف بلند و عمیق خود منحرف کند.

وی گفت: اهداف سند تحول بنیادین در هر شش ساحت، متناسب با شرایط فعلی برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شوند که مباحث مربوط به قرآن، عترت و نماز نیز ازین قاعده مستثنی نیستند.

مدیرآموزش و پرورش در ادامه زحمات بی‌دریغ فرهنگیان ملایر را در دوران همه‌گیری کرونا ارج نهاد و خاطرنشان کرد: با نظارت‌های صورت گرفته از فعالیت‌های مدارس در تمامی حیطه‌ها برنامه‌ها به طور مطلوب؛ البته با تلاش و زحمت دوچندان درحال انجام است.

گفتنی است؛ پس از این نشست، دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) شهرستان از سوی رئیس اداره قرآن نماز استان مورد بازدید قرارگرفت و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها و چالش‌ها و موانع پیش روی دارالقرآن ملایر را بررسی شد.

انتهای پیام
captcha