برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در خوزستان
کد خبر: 3943882
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در خوزستان

پویش «سردار دلها، مهمان آیه‌ها»، چله گفتما‌ن‌سازی مکتب قرآنی حاج قاسم در فضای مجازی، مسابقه کتاب‌خوانی، پویش هزاران ختم قرآن و برگزاری محافل قرآنی از جمله برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در خوزستان است.

برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در خوزستانحجت‌الاسلام علی فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره برنامه‌های این اداره به مناسبت سال‌روز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: برنامه‌هایی درسطح کشور از سوی دارالقرآن در حال برگزاری است و در سطح استان نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

وی گفت: پویش «سردار دلها، مهمان آیه‌ها» یکی از برنامه‌های استان است که به صورت مجازی برگزار می‌شود و از عموم مردم دعوت شده است که آیاتی را به انتخاب خود تلاوت و در قالب یک ویدئو 30 تا 60 ثانیه‌ای برای ما ارسال کنند. تلاوت‌ها از نظر صحت قرائت، زیبایی بیان و ... ارزیابی خواهند شد.

فدیعمی ادامه داد: برنامه دیگر چله گفتما‌ن‌سازی مکتب قرآنی حاج قاسم در فضای مجازی است. در این برنامه از افراد حقیقی و حقوقی دعوت می‌کنیم در صفحات و کانال‌های مجازی خود نسبت به ترویج فرهنگ و سبک زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی، نشر سخنان، وصیت‌نامه و خاطرات وی اقدام کنند و در این راستا تلاش می‌کنیم گفتمانی در این‌باره در فضای مجازی به وجود بیاوریم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: در سطح کشور نیز، دو مسابقه کتابخوانی بر اساس دو کتاب «جهاد و شهادت» و «جستاری پیرامون 10 ویژگی مدیریتی شهید سردار سلیمانی» برگزار می‌شود که فایل پی‌دی‌اف این کتاب‌ها در پایگاه اینترنتی تلاوت بارگذاری شده است.

وی افزود: پویش هزاران ختم قرآن با استفاده از سامانه‌ای در سایت تلاوت به نشانی www.telavat.ir نیز آغاز شده است که عموم مردم می‌توانند با مراجعه به این نشانی جزء و حزب مورد نظر خود را انتخاب کنند. دیگر برنامه ما پیشنهاد برگزاری محافل قرآنی در شهرستان‌ها است. شهرستان‌ها با توجه به وضعیت کرونا و با هماهنگی فرمانداری هر شهرستان می‌توانند نسبت به برگزاری محافل قرآنی اقدام کنند.  

انتهای پیام
captcha