تجلی معنای خدمت جهادی در مراكز ارائه خدمات سلامت
کد خبر: 3944532
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

تجلی معنای خدمت جهادی در مراكز ارائه خدمات سلامت

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با بیان اینكه مدافعان سلامت استان، در این روزها جهادگونه به مردم خدمت کردند، گفت: معنای خدمت جهادی را این روزها می‌توان در مراکز ارائه خدمات سلامت، به وضوح دید.

به گزارش ایكنا از فارس، محسن مقدمی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 10 دی‌ماه در نشست قدردانی سازمان بسیج جامعه پزشكی كشور از مدافعان سلامت فارس ضمن قدردانی از همکاری نیروهای بسیج در بحران کروناویروس، گفت: این بیماری علاوه بر تهدید سلامت مردم، ابعاد اقتصادی، روانی و اجتماعی نیز دارد.

وی اظهار کرد: مدافعان سلامت استان، در این روزها جهادگونه به مردم خدمت کردند و معنای خدمت جهادی را این روزها می‌توان در مراکز ارائه خدمات سلامت، وضوح دید.

عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز هم در این نشست دغدغه شبانه‌روزی تمامی مجموعه سلامت استان را طی ماه‌های اخیر، مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: این تقدیر به نمایندگی از دیگر اعضای خانواده سلامت فارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یکی از اقدامات مشترک مجموعه سلامت و نیروهای بسیج، هدف از این طرح را شناسایی افراد مشکوک و مبتلا به کروناویروس عنوان کرد و آن را طرحی ماندگار برای آینده خواند.

فرخ بهارلوئی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس هم در این نشست با اشاره به زمینه‌های مشترک همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بسیج، به ویژه در بحران کروناویروس، از انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک در این زمینه خبر داد و سپس به نقش همیاران سلامت در این بحران اشاره كرد كه به یاری مدافعان سلامت آمده و در پیشبرد بهتر برنامه‌های مدیریت بحران کرونا سهیم شده‌اند.

وی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز دیگر زمینه همکاری مشترک این دو مجموعه خواند که با مشارکت و همدلی مجموعه سلامت، نیروهای بسیجی و مردم طی هفته‌های اخیر به اجرا درآمده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس این مشارکت را تکرار روزهای هشت سال دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: همه‌گیری ویروس کرونا به اتمام نرسیده و باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام
captcha