برپایی 20 گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان البرزی
کد خبر: 3944851
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

برپایی 20 گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان البرزی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از برپایی ۲۰ گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان استان در بستر شبکه شاد و در فضای مجازی خبر داد.

ارسالی/// برپایی 20 گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان البرزی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز، 13 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مدارس بعد از شیوع ویروس کرونا از فضای فیزیکی به فضای مجازی منتقل شده است و این برنامه‌ها خوشبختانه با استقبال خوب دانش‌آموزان و اولیای آنان همراه است.

وی با اشاره به برپایی ۲۰ گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان استان در بستر شبکه شاد و فضای مجازی، افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع آسیب‌های اجتماعی، تأثیرات مخرب ماهواره، سبک زندگی اسلامی، استفاده مطلوب از فضای مجازی و عفاف و حجاب است که از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

این مسئول برپایی گفتمان‌های دينی را بهترين راه انتقال اطلاعات دينی و آموزنده‌ترین شیوه تربیتی و آموزشی دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمن عليه نسل امروز و نشانه‌ گرفتن ارزش‌های اسلامی و فرهنگی، برگزاری گفتمان‌های دينی بهترین راه برای مبارزه با دشمنان در جبهه جنگ نرمی است که برای ما طراحی کرده‌اند.

فهمیده همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن و ختم گروهی قرآن با محوریت قرائت در فضای مجازی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به‌مناسب شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده در حال اجراست و تا 18 دی‌ماه ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز یادآور شد: در این برنامه علاوه بر دانش‌آموزان، اعضای خانواده آنها نیز می‌توانند شرکت کنند و از این فعالیت قرآنی و انس بیشتر با قران ثواب ببرند.

انتهای پیام
captcha