اجرای پویش ختم قرآن مدافعان سلامت فارس برای سرداران مقاومت
کد خبر: 3944944
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

اجرای پویش ختم قرآن مدافعان سلامت فارس برای سرداران مقاومت

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اجرای پویش ختم قرآن برای هدیه به شهید سلیمانی و همرزمانشان و همچنین شهید فخری‌زاده در این دانشگاه خبر داد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها و چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: به‌ مناسبت این ایام مراسم بزرگداشتی صبح امروز، 13 دی‌ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم پویش ختم قرآن هدیه به شهید سلیمانی و همرزمانشان و همچنین شهید محسن فخری‌زاده در این دانشگاه به راه افتاد که این پویش تا آخر هفته ادامه خواهد داشت و به یاری خدا در طی این هفته چندین مرتبه قرآن توسط مدافعان سلامت ختم خواهد شد.

امیدواری بیان کرد: در مراسم امروز که با تلاوت آیات وحی آغاز شد و فرخ بهارلویی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس و حجت‌الاسلام نوایی، امام جماعت ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سخنرانی پرداختند.

وی سخنرانی همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اجرای گروه سرود فرزندان ایران را از دیگر برنامه‌های امروز اعلام کرد و گفت: در این مراسم احزاب مختلف قرآن کریم میان مدافعان سلامت و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت شرکت در ختم قرآن توزیع شد.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: به‌طور کلی احزاب قرآن را به صورت مجزا چاپ کرده و درون یک سبد قرار دادیم تا هر کسی که به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه می‌کند بتواند در این ختم قرآن سهیم شود.  

امیدواری بیان کرد: بعد از اجرای این پویش مراسم رونمایی از تمثال شهید قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده که در ورودی طبقه همکف ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نصب شده، رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha