آغاز توزیع بسته‌های معیشتی در خرم‌دره
کد خبر: 3946163
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

آغاز توزیع بسته‌های معیشتی در خرم‌دره

رئیس هلال‌احمر خرم‌دره از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

آغاز توزیع بسته‌های معیشتی در خرم‌درهمحمدرضا مرادی، رئیس هلال احمر خرم‌دره، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، هلال‌احمر با استفاده از ظرفیت خیران و داوطلبان برای افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده اقدام به تأمین بخشی از مایحتاج بهداشتی و درمانی این هموطنان کرده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی با هدف كمک به اقشار کم‌بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کروناویروس، ترويج فعاليت‌های خيرخواهانه و عام‌المنفعه با همکاری پرشور خیران و داوطلبان انجام می‌شود، تأکید کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک مومنانه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هلال‌احمر همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی مصادف شده است که در شهرستان خرم‌دره با همت جمعیت هلال‌احمر استان زنجان و داوطلبان مرحله دوم از کمک‌های معیشتی را آغاز کردیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌دره ادامه داد: توزیع این بسته‌ها با همکاری داوطلبان و همکاران در روستای سوکهریز این شهرستان آغاز شده که در هفته جاری بقیه بسته‌ها در سایر روستاها و میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

مرادی در پایان اظهار کرد کرد: 120 بسته معیشتی برای همین تعداد خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در سطح شهرستان خرم‌دره توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha