ارسال ۸۰۰ بسته مواد غذایی از زنجان به سی‌سخت
کد خبر: 3955124
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

ارسال ۸۰۰ بسته مواد غذایی از زنجان به سی‌سخت

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارسال محموله کمک‌های استان شامل ۲.۵ تن حبوبات و ۸۰۰ بسته مواد غذایی برای هم‌وطنان زلزله‌زده در شهرستان سی‌سخت خبر داد.

ارسال 800 بسته مواد غذایی از زنجان به هم‌وطنان سی‌سنگانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی طاهری، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، ظهر امروز، 2 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای هلال‌احمر آمادگی دارند تا در شرایط وقوع حوادث غیرمترقبه به کمک هم‌وطنان بشتابد و مردم نیز می‌توانند با واریز مبالغ هدایای خود به حساب هلال‌احمر در حمایت از مردم آسیب‌دیده سهیم شوند.

وی حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری را یکی از مهمترین اهداف هلال‌احمر خواند و گفت: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در سی‌سخت با هدف کمک به ارتقا و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان ابراز کرد: محموله کمک‌های استان زنجان شامل 2.5 تن حبوبات و 800 بسته مواد غذایی 72 ساعته برای هموطنان متأثر از زلزله در شهرستان سی‌سخت است.

وی بیان کرد: ارسال کمک‌های امدادی به این هم‌وطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و در صورت اعلام نیاز کهگیلویه و بویراحمد برای کمک‌های امدادی به هم‌وطنان زلزله‌زده در سی‌سخت آمادگی کامل دارد.

طاهری یادآور شد: طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره کرونا و پیشگیری از ابتلا به این ویروس تدارک دیده شده و مسئولیت نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به عهده هلال احمر گذاشته شده است و طرح ناظران سلامت برای این منظور اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha