برگزاری محفل مجازی «انس با قرآن» در زنجان
کد خبر: 3946683
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

برگزاری محفل مجازی «انس با قرآن» در زنجان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری محفل مجازی «انس با قرآن» خبر داد و گفت: این برنامه سراسری در کانال وزارت آموزش و پرورش استان زنجان اجرا می‌شود.

برگزاری محفل مجازی «انس با قرآن» با اجرای آموزش و پرورش زنجانمحمدجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه مدارس به شیوه غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دایر است فعالیت‌های قرآنی نیز در این بستر شکل گرفته و انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اداره 17 سرفصل در حوزه قرآن، عترت و نماز دارد، ابراز کرد: در هفته جاری یک محفل انس با قرآن در کانال قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تدارک دیده شده که برگزارکننده آن استان زنجان است و دانش‌آموزان می‌توانند به شکل مجازی از فیض معنوی آن بهره‌مند شوند.

این مسئول ادامه داد: در شب شهادت حضرت فاطمه(س) نیز برنامه‌ سوگواری در کانال قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و کانال هیئت‌های مذهبی پخش خواهد شد که در حال حاضر با حضور غلامرضا عینی‌فرد، مداح پیشکسوت زینبیه اعظم زنجان، دانش‌آموز ابهری از نوغلامان کشوری و مناجات‌خوانی همکاران فرهنگی این محفل ضبط می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای پویش «هر خانه یک محفل قرآنی» خبر داد و گفت: در این طرح دانش‌آموزان با خانواده خود یک محفل قرآنی تشکیل می‌دهند و یک کلیپ یک دقیقه‌ای از تلاوت خود یا پدر تهیه و ارسال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جشن تکلیف دانش‌آموزان نیز به شکل مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: دانش‌آموزان همراه با خانواده خود این جشن را برگزار و کلیپ‌های خود را ارسال می‌کنند و جوایزی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است البته یک برنامه متمرکز از طریق صدا و سیما نیز در نظر گرفته شده بود که با توجه به شرایط کرونا فعلاً نهایی نشده است.

انتهای پیام
captcha