دارالقرآن چهارباغ کرج افتتاح شد
کد خبر: 3946965
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

دارالقرآن چهارباغ کرج افتتاح شد

دارالقرآن چهارباغ کرج صبح امروز، 22 دی‌ماه با حضور امام جمعه چهارباغ و مسئول امور قرآنی دفتر امام جمعه کرج افتتاح شد.

ارسالی/// دارالقرآن چهارباغ کرج افتتاح شد

به گزارش ایکنا از البرز، دارالقرآن چهارباغ کرج صبح امروز، 22 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام قادر محمدی، امام جمعه چهارباغ و حجت‌الاسلام حمیدرضا اکبرنژاد، مسئول امور قرآنی دفتر امام جمعه کرج افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمدی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ساخت و توسعه دارالقرآن‌ها در رونق و توسعه فعاليت‌های فرهنگی و قرآنی نقش بسزایی دارد.

وی افزود: ترويج آموزه‌های دينی و قرآنی در قالب اجرای طرح‌های فرهنگی در مراكز مختلف اسلامی از جمله دارالقرآن‌ها زمينه‌ساز كاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و راهكاری مناسب برای بهره‌گيری از سبک زندگی اسلامی در خانواده‌هاست.

امام جمعه چهارباغ در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی این دارالقرآن، گفت: در حال حاضر کلاس‌های حفظ، تفسیر، تجوید، تدبر در قرآن، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، یکشنبه‌های علوی و سه‌شنبه‌های مهدوی در طول هفته برگزار می شود.

محمدی با اشاره به اینکه برای جذب کودکان و نوجوانان کلاس‌های سرگرمی، معماهای قرآنی، جدول قرآنی نیز برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا کلاس‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور حداقلی برگزار می‌شود؛ همچنین برخی از برنامه‌های دارالقرآن از طریق فضای مجازی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha