زنجان؛ میزبان طرح ملی «دوشنبه‌های قرآنی»
کد خبر: 3947455
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

زنجان؛ میزبان طرح ملی «دوشنبه‌های قرآنی»

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زنجان از اجرای طرح ملی «دوشنبه‌های قرآنی» دانشگاه فرهنگیان با مشارکت استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی خبر داد.

زنجان؛ میزبان طرح ملی «دوشنبه‌های قرآنی» 29 دی‌ماهمریم رسولی، مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح ملی «دوشنبه‌های قرآنی» به همت معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کلید خورده و هر هفته دو استان میزبان برگزاری این رویداد هستند که 29 دی‌ با همکاری مشترک استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این طرح استان‌ها برنامه‌ها و تولیدات قرآنی خود را به اشتراک می‌گذارند و به معرفی اماکن قرآنی و چهره‌های علمی و دینی می‌پردازند و برگزاری مسابقه مفاهیم از سوره مبارکه حجرات و تجلیل از برترین‌های دانشگاه نیز در این طرح پیش‌بینی شده است.

مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زنجان برگزاری کارگاه عکس و آموزش شیوه‌های حفظ، ارائه مباحث آرامش از منظر قرآن، پژوهش‌های قرآنی، معرفی چهره‌های برتر، سخنرانی‌های قرآنی و اخلاقی، روش تدبر در قرآن و خوشنویسی قرآن را از دیگر برنامه‌های طرح دوشنبه‌های قرانی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه 29 دی‌ماه از ساعت 14 تا 17:30 در بستر Elearning به صورت زنده از آپارات و شبکه شاد پخش می‌شود، ابراز کرد: شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

رسولی در پایان تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه انس و الفت بیشتر دانشجویان، اساتید و سایر مردم با قرآن، آشنایی با ظرفیت‌ها و مفاخر قرآنی‌ها استان‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف است.

انتهای پیام
captcha