ثبت‌نام طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در زنجان
کد خبر: 3948062
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

ثبت‌نام طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در زنجان

مسئول امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف استان زنجان از ثبت‌نام طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این طرح ضمن ارتقای کیفیت علمی داوران، زمینه هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری قرآن‌ را نیز فراهم می‌کند.

ثبت‌نام طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در زنجانحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در دستور کار قرار گرفته تا از این طریق شاهد برگزاری کیفی‌تر مسابقات قرآن باشیم.

وی با بیان اینکه داوران در دو بخش آقایان و بانوان می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند، ابراز کرد: امکان ثبت‌نام از 24 دی‌ماه آغاز شده و علاقه‌مندان تا 24 بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی my.oghaf.ir اطلاعات لازم را کسب و نام‌نویسی کنند.

این مسئول ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی همه علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقای کیفیت علمی و فنی داوران، شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم را از اهداف برگزاری این طرح برشمرد.

مسئول امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف استان زنجان تصریح کرد: صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ، هماهنگی و حسن اجراء و لحن ویژه همخوانی و همسرایی از محورهای آزمون این طرح است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه متسابقین زنجانی رتبه‌ای در مرحله کشوری کسب نکردند، یادآور شد: قصد داریم برای ارتقای سطح مربیان و متسابقین نیز دوره‌هایی با استفاده از داوران برجسته کشوری برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha