خدمت جهادی مؤسسات قرآنی کرمانشاه ادامه دارد
کد خبر: 3947710
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

خدمت جهادی مؤسسات قرآنی کرمانشاه ادامه دارد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات مؤسسات قرآنی در ایام کرونا در استان، گفت: خدمت جهادی مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ادامه دارد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به خدمات جهادی مؤسسات و مراکز قرآنی استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا فعالیت‌های آموزشی مؤسسات تعطیل شده است شاهد خدمت‌رسانی مراکز قرآنی استان به محرومان هستیم.

وی با اشاره به اینکه امکان برگزاری کلاس‌های قرآنی در این ایام امکان‌پذیر نیست، افزود: از ابتدای سال با برگزاری کلاس‌های مجازی توانستیم بخشی از فعالیت‌های آموزشی مراکز قرآنی استان را پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح درادامه با اشاره به آمار برگزاری دوره‌های قرآنی در استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴ دوره تربیت مربی قرآن به شیوه غیرحضوری و در فضای مجازی ویژه مربیان قرآنی استان برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت مؤسسات در اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته تا امروز مراکز قرآنی خدمات بسیاری در بحث کمک مؤمنانه داشته‌اند همچنین مبالغی توسط خیران قرآنی برای کمک به نیازمندان استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی در پایان به توزیع بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط اداره امور قرآنی استان برای کمک به نیازمندان طی این ایام اشاره کرد و افزود: با تشکیل قرارگاه عملیات حاج قاسم سلیمانی توانستیم نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی برای کمک به نیازمندان استان با کمک خیرین اقدام کنیم.

انتهای پیام
captcha