۳۲۵ نوعروس مددجوی مازندرانی در نوبت دریافت جهیزیه
کد خبر: 3949452
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

۳۲۵ نوعروس مددجوی مازندرانی در نوبت دریافت جهیزیه

قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۳۲۵ نوعروس تحت حمایت نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۸۸ نفر از نوعروسان تحت حمایت با کمک و مشارکت خیران روانه خانه بخت شدند.

۳۲۵ نوعروس مددجو در نوبت دریافت جهیزیهبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، ابوالحسن رنجبر، قائم مقام کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه نوعروسان در سال جاری ۷ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان با کمک خیران هزینه شده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر خیران در اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، افزود: اهدا جهیزیه به نوعروسان با مشارکت خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه(س)، مراکز نیکوکاری و اداره کل کمیته امداد مازندران در قالب رزمایش کمک مومنانه انجام شد.

قائم مقام کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در این طرح انتخاب کالا از سوی خودِ خانواده‌های تحت حمایت برای نوعروسان با هدف کمک به ازدواج آسان و نوعروسان بوده است. کمیته امداد به منظور احیای سنت حسنه ازدواج و ترویج فرهنگ انفاق و تقویت روحیه مشارکت‌های مردمی در کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک، تسهیل در امر ازدواج جوانان و کمک به وضعیت معیشت آنان، کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه پرداخت می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۳۲۵ نوعروس تحت حمایت نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۸۸ نفر از نوعروسان تحت حمایت با کمک و مشارکت خیران روانه خانه بخت شدند. در مازندران ۸۱ هزار و ۱۳۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha