افتتاح ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان
کد خبر: 3950842
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

افتتاح ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از افتتاح ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل طرح‌های آبرسانی به روستاها، تعمیر ساختمان‌ها و برخی پروژه‌های عمرانی استو.

افتتاح ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز، 11 بهمن‌ماه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر و به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر بعثت انقلاب اسلامی است که جشن‌های آن در اوج اقتدار و عظمت نظام اسلامی برگزار می‌شود و امسال شاهد چهل و 2 سال شکوه و صلابت آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه رژیم شاهنشاهی زیر سلطه آمریکا قرار داشت و قانون ننگین کاپیتولاسیون و برنامه‌های ضد فرهنگی و اسلامی از جمله اقدامات آمریکا در ایران بود، یادآور شد: ایران در آن دوران فقط یک مصرف‌کننده بود اما با لطف خداوند متعال و رهبری امام خمینی(ره)، ملت بدون ترس از ابرقدرت‌های جهان مبارزه را آغاز کرد و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

کرمی با اشاره به مجاهدت‌های زنجانی‌ها و نقش آن‌ها در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره کرد و گفت: راهپیمایی ۵۰ و ۱۰۰ هزار نفری و تظاهرات بانوان زنجانی در تاریخ این استان ثبت شده است و در روز 21 بهمن حدود 5 نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر زخمی شدند و تاکنون پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رشادت‌های مردم در دوران جنگ نیز به اوج خود رسید، ابراز کرد: صدام برای آغاز جنگ علیه نظام اسلامی انتخاب شد و با وجود همه پشتیبانی کشورهای جهان، مردم ایران اجازه ندادند بیگانگان به نظام اسلامی چیره شوند.

وی با اشاره به اینکه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان زنجان از ۱۱ تا ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: ۱۳۱ عنوان با بیش از ۲ هزار برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بسیجیان و گردان‌های سایبری استان زنجان اجرایی می‌شود.

این مسئول دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، مشارکت در راهپیمایی خوردویی ۲۲ بهمن، رزمایش کمک مومنانه، گشت‌های رضوی، طرح حاج قاسم سلیمانی، اجرای ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی، برگزاری نمایشگاه عکس، همایش تجلیل از ایثارگران، خاطره‌گویی، برنامه‌های حلقه‌های صالحین و نورافشانی و اجرای گروه سرود میدانی را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

کرمی با بیان اینکه وضعیت واقعی آمریکا همچون ساختمان زلزله زده و ویران شده است، تصریح کرد: طرح نظم نوین جهانی آمریکا با وضعیت امروز آن با شکست مواجه شده است در حالی که نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نظام اسلامی امروز در شرایط بدر و خیبر قراردارد و استخوان‌های استکبار شکسته شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: از ۲ هزار برنامه پیش‌بینی شده برای دهه فجر و هفته استانی دفاع مقدس، ۱۰۸ عنوان در راستای سیاست‌های کنگره برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha