بهره‌برداری از ساختمان مؤسسه حوزوی نورالزهرا(س) زنجان
کد خبر: 3956519
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

بهره‌برداری از ساختمان مؤسسه حوزوی نورالزهرا(س) زنجان

عضو هیئت امنای مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا (س) خواهران زنجان از افتتاح ساختمان این موسسه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع خبر داد.

بهره‌برداری از ساختمان موسسه حوزوی نورالزهرا(س) زنجانحجت‌الاسلام رسول تقی‌لو، عضو هیئت ‌امنای مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) خواهران زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ساختمان این مؤسسه با کمک خیران در زمینی به مساحت 2 هزار و 840 مترمربع احداث و همزمان با میلاد امام علی(ع) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه زمین این مجموعه توسط دو خانم اهدا و به دستور آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی، کلنگ‌زنی شده است، بیان کرد: احداث این ساختمان از سال 95 آغاز شد و با مشارکت خیران، مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و با تخصیص اعتبارات استانی کار آن به اتمام رسیده و برخی از مراحل نازک‌کاری در حال تکمیل است.

این مسئول با اشاره به اینکه ساختمان در 6 طبقه احداث شده است، ابراز کرد: ادامه کار با دریافت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم آغاز شده و 500 میلیون تومان نیز خیران برای احداث مجموعه کمک کرده‌اند.

عضو هیئت ‌امنای مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) خواهران زنجان گفت: هم‌اکنون مؤسسه، یک میلیارد و 100 میلیون تومان بدهی دارد و 400 میلیون تومان نیز برای تأمین آسانسور و تجهیزات و وسایل جانبی نیاز است. در حال حاضر مجموعه به مرحله‌ای رسیده که قابل بهره‌برداری است اما باز هم نیاز به حمایت خیران دارد.

وی مدارس عملیه را یکی از مراکز موثر برای ارتقای فرهنگ، علم و تقوا در جامعه دانست و گفت: مقام معظم رهبری هم بر نقش حوزویان و بانوان طلبه در انقلاب و ترویج سبک زندگی اسلامی تاکید کردند و باید این نقش در جامعه برجسته شود.

انتهای پیام
captcha