توزیع 14 میلیون بسته معیشتی در خراسان رضوی
کد خبر: 3951948
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
از ابتدای شیوع کرونا صورت گرفته است؛

توزیع 14 میلیون بسته معیشتی در خراسان رضوی

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 14 میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

توزیع 14 میلیون بسته معیشتی در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، در مراسم اهدای 500 سری جهیزیه ویژه نوعروسان که شامگاه 15 بهمن‌ماه، مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در مهدیه مشهد برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات خیران، بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه خراسان رضوی با راه‌اندازی قرارگاه مواسات در راستای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان خوش درخشیده است.

وی افزود: در راستای توزیع بسته‌های معیشتی، خراسان رضو پرونده فوق‌العاده‌ای دارد و موسسات خیریه به‌ویژه مجموعه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» نیز با مدیریت عالی از اواخر سال 98 در خصوص تهیه بسته‎های معیشتی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و سایر کمک‌های خیرانه ورود جدی داشته که این امرقابل تقدیر است.

براتی اضافه کرد: وجود تعداد زیادی از موسسات خیریه در خراسان رضوی، جزء افتخارات استان ماست و از بدو آغاز کرونا عملکرد قرارگاه مواسات استان با همکاری سازمان‌ها و به برکت همدلی مردم ولایتمدار و کمک‌های خیرین، خوب بوده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 14 میلیون بسته معیشتی به همت خیرین و کمک‌های مردمی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مبنای انقلاب اسلامی مکتب اهل‌بیت(ع) است

در ادامه محمدجواد فولاد، مدیرعامل خیریه آبشار عاطفه‌ها بیان کرد: نیکوکاران در جامعه اسلامی ما به عنوان پیشتازان احسان و انفاق هستند که با بذل مال و به‌ویژه در دفاع از اسلام جان را هم فدا می‌کنند و این نوع دوستی و ایمان و تقوایی که در ملت ایران وجود دارد، در هیچ مللی در عالم هستی وجود ندارد.

وی افزود: در همه کشور‌های دنیا جنگ‌هایی که رخ می‌دهد، به اجبار از نیرو و ارتش استفاده می‌شود، اما امام راحل بر مبنای مکتب توحیدی، فاطمی، حسینی و جعفری نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کردند.

مدیرعامل آبشار عاطفه‌ها بیان کرد: ما حفظ اسلام را مدیون ایثارگری‌ها و شهادت فرزندان حضرت فاطمه(س) و اگر امروز شاهد درخشش اسلام هستیم و این دین در جهان امروز نامدار است، به‌دلیل وجود مکتب فاطمی است که فرزندش اباعبدالله حسین (ع) و همسرش علی(ع) را به محضر الی الله تقدیم کرد.

وی خطاب به نوعروسان حاضر در مراسم گفت: امروز شما در میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) عهد و پیمان زناشویی می‌بندید و چنانچه منش و راه و روش این بانوی بزرگوار را در ابعاد مختلف زندگی دنبال کنید قطعا زندگی پایداری خواهید داشت.

فولاد اظهار کرد: امروز به‌دلیل شبیخون فرهنگی دشمن طلاق در جامعه دینی ما رو به افزایش است، رهبر معظم انقلاب نیز به‌طور مکرر در سخنان حکیمانه خود می‌فرمایند: «مواظب دشمنان باشید، که از راه دور به خانه و خانواده ما شبیخون می‌زنند و افکار جوانان ما را در جهت نیل به اهداف شیطانی هدایت می‌کنند».

وی ادامه داد: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده بر اساس مکتب و سیره حضرت زهرا (س) است، لذا مطالعه سخنان ایشان نقشه راه مناسبی برای زوجین در راستای پایداری زندگی خواهد بود.

مدیرعامل آبشار عاطفه‌ علت بسیاری از مشکلات در خانواده‌ها را فاصله گرفتن از سیره اهل‌بیت (ع) برشمرد و تصریح کرد: اگر کسی توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) داشته باشد و به قرآن تمسک بجوید، امکان ندارد زندگی‌اش در بحران قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha