سکوت فعلی بایدن از روی مکر است نه سازش با ایران
کد خبر: 3952210
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

سکوت فعلی بایدن از روی مکر است نه سازش با ایران

خطیب جمعه کامفیروز با بیان اینکه امید بستن به رئیس جمهور جدید آمریکا اشتباه است، گفت: سکوت فعلی بایدن از روی مکر است نه سازش با ایران.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، خطیب جمعه کامفیروز امروز، 17 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره سیاست دولت جدید آمریکا در قبال ایران گفت: امید بستن به بایدن اشتباه و حماقت محض است.

وی با بیان اینکه سکوت فعلی بایدن از روی مکر است نه سازش با ایران، افزود: ترامپ آشکار بازی می‌کرد اما بایدن زیر و مخفی. اکنون درصدد این است که با سکوت خویش نسبت به سیاستش در قبال ایران، برخی از مسئولان غرب‎‌زده و بی همت را منتظر نگه داشته و تشنه‌تر کند و بعد از آن با رفع چند تحریم ناچیز، افکار جهانی را برای بازگشت خود به برجام فراهم کرده تا در پی آن با کمترین هزینه برجام‌های دو و سه را تحمیل کند.

تقی‌زاده ادامه داد: آمریکا باید بداند که ما فریب این رویکردهای متقلبانه و مزورانه‌ آن‌ها را نخواهیم خورد و تنها چیزی که ما را متقاعد خواهد کرد رفع تمامی تحریم‌های ظالمانه‌ آمریکا علیه مردم شریف ایران اسلامی است.

خطیب جمعه کامفیروز در ادامه ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن دهه‌ فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: ملت شریف و مومن ایران آن روزی که در تبعیت از فرمان امام و مقتدایشان به خیابان‌ها آمده و انقلاب کرده و از خون جوانان خویش در این راه گذشتند، دو هدف و آرمان داشتند.

وی، عمل کردن به دستورات الهی و احکام اسلام در سطح کشور، کشوری که مسئولان آن غرق در فساهای اخلاقی بودند و همچین مردمی شدن نظام حاکم بر کشور. نظامی که سلطنتی و موروثی بود و خواست ملت نبود لذا برای تغییر آن انقلاب کردند، را از جمله این اهداف برشمرد.

تقی‌زاده اضافه کرد: اکنون نیز مسئولان باید بدانند در مشی و سلوک خود نه پا را فراتر از حدود الهی گذاشته و نه با پارتی بازی و انتصابات خانوادگی، به مردمی بودن این انقلاب لطمه وارد نمایند که قطعا با برخورد شدید ملت مواجه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha