دیدار همافران با امام(ره)، نشان‌دهنده جوهره نیروهای مسلح است
کد خبر: 3952445
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳

دیدار همافران با امام(ره)، نشان‌دهنده جوهره نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی انتظامی فارس، 19 بهمن 57 را روز تاریخی اقدام نیروی هوایی در بیعت با امام و انقلاب، نقطه عطف و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و نشان ‌دهنده جوهره نیروهای مسلح و همدلی آن‌ها با آرمان‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 18 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز 19 بهمن گفت: 19 بهمن سال 1357، تداعی‌کننده ولایتمداری کارکنان شجاع نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که در یک زمان حساس در برابر رژیم طاغوت ایستادند و در صفوف اسلام، همراه مردم شدند.

وی افزود: دیدار نظامیان متعهد نیروی هوایی در 19 بهمن با رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، در فاصله سه روز مانده تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک گام بلند بود که به سرعت سبب ریشه‌کن شدن حکومت مستبد شاهنشاهی شد.

حبیبی بیان كرد: روز تاریخی اقدام نیروی هوایی در بیعت با امام و انقلاب، نقطه عطف و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و نشان ‌دهنده جوهره نیروهای مسلح و همدلی آن‌ها با آرمان‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران است.

رئیس پلیس فارس در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی هوایی و تبریک این روز به همه فرماندهان، کارکنان و خلبانان زحمت کش و فداکار این نیرو تبریك گفت.

انتهای پیام
captcha