راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان خودرویی برگزار می‌شود
کد خبر: 3952792
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان خودرویی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و مسیر حرکت از میدان جهاد تا میدان بسیج زنجان است.

راهپیمایی 22 بهمن در زنجان خودرویی برگزار می‌شودحجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: روز 22 بهمن‌ماه مظهر اقتدار ملت ایران است و نمایش عزم ملی مردم برای بیرون راندن ظالم، رهایی از چنگال استکبار و دستیابی به استقلال و عزت است، از اینرو روز سرنوست‌سازی در حافظه تاریخ کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن‌ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه خاصی بین مردم و اذهان عمومی از دهه اول انقلاب تا نسل‌های جدید که شاهد پیروزی آن نبودند، دارد، ابراز کرد: مردم در سنین مختلف در 41 سال گذشته هر ساله با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند و میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، شهدای اسلام و مقام معظم رهبری، سکان‌دار کشتی انقلاب را تجدید می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تاکنون در سخت‌ترین شرایط، سرما و گرما و بمباران‌های دشمن تعطیل نشده است، ادامه داد: کشور ایران از زمان پیروزی انقلاب در معرض فشارهای دشمنان بوده و یک روز در لباس جنگ نظامی، گاهی با تحریم و گاهی با شبیخون فرهنگی خود را نشان داده است اما مردم هر سال باشکوه‌تر از گذشته ثابت کردند پای انقلاب ایستاده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: امسال که مهمان ناخوانده و منحوس کرونا تجمعات خیابانی مردم را تحت شعاع قرار داده است، با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، راهپیمایی 22 بهمن با شیوه جدید و به شکل خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و مردمی که همواره در خط مقدم انقلاب بودند امسال با خانواده به شکل خودرویی در این روز باشکوه شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقلام فرهنگی برای ایجاد جلوه‌های بصری توزیع خواهد کرد، افزود: مردم نیز می‌توانند خودروی خود را متناسب با مناسبت 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی تزئین کنند و به کسانی که بهترین تزئین را داشته باشند جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان مبدا حرکت راهپمایی خودرویی روز چهارشنبه را میدان جهاد و در ساعت 9:30 اعلام کرد و گفت: خودروها حرکت را در اتوبان 22 بهمن به مقصد میدان بسیج انجام ادامه می‌دهند و در این مسیر برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است و همه فعالیت‌ها طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و مردم با حضور خود ضربه محکمی به توطئه‌های دشمنان می‌زنند.

انتهای پیام
captcha