اعلام مسیر‌های راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن‌ در زنجان
کد خبر: 3953143
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

اعلام مسیر‌های راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن‌ در زنجان

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام شده است و این مراسم امسال به شکل خودرویی برگزار می‌شود.

مسیرهای راهپیمایی خودرویی 22 بهمن‌ماه در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، راهپیمایی روز 22 بهمن‌ به شکل خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و این مراسم در شهر زنجان از ساعت 9:30 از میدان جهاد، ورودی جاده قدیم تبریز در زنجان آغاز می‌‌شود و به سمت میدان بسیج در اتوبان 22 بهمن ادامه می‌یابد.

مسیر راهپیمایی مردم ایجرود از مقابل سپاه ناحیه تا مقابل فرمانداری است. مردم ولایتمدار شهرستان ماهنشان نیز از ساعت 10 صبح از سه‌راهی ینگجه تا میدان امام خمینی‌(ره) در این راهیپمایی شرکت می‌کنند و مردم دندی نیز از ساعت 10 صبح از مقابل فروشگاه شرکت کالسمین تا میدان شهر حضور به‌هم می‌رسانند.

مردم همیشه در صحنه ابهر نیز از ساعت 10 صبح از میدان شهید رجایی تا میدان انقلاب در این راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت و مردم خدابنده در همین ساعت از میدان شهدا تا میدان معلم در جشن انقلاب شرکت می‌کنند. مردم شهرستان طارم نیز از ساعت 10 صبح در روز یوم‌الله 22 بهمن از میدان حاج قاسم تا میدان امام خمینی(ره) جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌کنند.

مردم شهیدپرور شهرستان خرم‌دره نیز از ساعت 10 صبح از مجتمع ادارات به سمت چهار راه قائم و میدان امام حسین (ع) راهپیمایی کرده و در میدان آزادی این راهپیمایی را به پایان می‌رسانند. مردم صائین‌قلعه نیز در راهپیمایی روز 22 بهمن از مصلی نماز جمعه تا حرم مطهر امامزاده یعقوب (ع)، همراه با آفرود و موتورکراس‌سواران حرفه ای در این راهپیمایی عظیم انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha