طرح «بهمن شهدایی» در اردکان اجرا می‌شود
کد خبر: 3952966
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

طرح «بهمن شهدایی» در اردکان اجرا می‌شود

​فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان از اجرای طرح «بهمن شهدایی» در شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح از سوم بهمن الی سوم اسفندماه برنامه‌هایی با محوریت خدمت‌رسانی اجرایی می‌شود.

طرح «بهمن شیدایی» در اردکان اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سید اسدالله امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان، 20 بهمن در جمع خبرنگاران استان یزد اظهار کرد: این شهرستان دارای 450 شهید دفاع مقدس، بیش از یک هزار جانباز، سه‌هزار رزمنده، 138 فرزند شهید و 55 شهید متأهل است و کم سن‌ترین شهید اردکان علیرضا مسیبی 14 ساله و مسن‌ترین شهید این شهرستان، علی‌اکبر جره‌ای 82 ساله هستند.

وی با اشاره به رزمایش کمک‌مؤمنانه در این شهرستان گفت: در این رزمایش بسته‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف توزیع شد که توزیع چهار هزار و 588 بسته در ماه مبارک رمضان، 1400 بسته در ماه محرم، 355 بسته در دهه کرامت، 700 بسته در دهه ولایت و 1500 بسته در هفته بسیج توزیع شد.

امامی از اجرای طرح «شهید سلیمانی» در مساجد این شهرستان خبر داد و با اشاره به اینکه در این طرح 40 مسجد را درگیر کردیم افزود: در راین راستا توزیع غذای گرم در مناسبت‌های مذهبی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان، تهیه و توزیع 400 سری جهیزیه بین نیازمندان، توزیع بیش از 747 بسته لوازم‌التحریر، توزیع 30 عدد تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند را از دیگر اقدامات برشمرد و از اجرای طرح «بهمن شهدایی» در آستانه کنگره شهدای استان یزد خبر داد و بیان کرد: در این زمینه از سوم بهمن الی سوم اسفند را با اجرای برنامه‌های مختلف به ارائه خدمت خواهیم پرداخت.

وی اهدای خون، توزیع نان صلواتی، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، توزیع بسته‌های معیشتی، روایتگری شهدایی، افتتاح کلبه عشق، اجرای طرح دیوارنگاره‌های شهدایی، سرکشی از 110 خانه یتیم، حمایت از خانواده زندانیان، رژه موتوری و.... را از جمله برنامه‌هایی دانست که در قالب طرح بهمن شهدایی اجرایی می‌شود.

امامی با اشاره به ساخت تمثال 270 شهید شهرستان و نصب در بلوار ورودی ای شهرستان گفت: همچنین اولین جشنواه فیلم «ش» با حضور هنرمندان اردکانی آغاز و اختتامیه آن 20 فروردین 1400 مصادف با سالروز شهادت شهید آوینی برگزار می‌شود.

مصطفی پوردهقان، شهردار اردکان نیز در این نشست با اشاره به تبیین سبک زندگی شهدا برای نسل امروز گفت: در نشستی با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان مقرر شد با ارتباط مجازی با دانش‌آموزان از طریق شبکه دانش آموزی شاد و با ذکر خاطرات و قرائت وصیت نامه شهدا دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز تبیین کنیم. 

انتهای پیام
captcha