نشست استانی «کنگره ملی خانواده» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3953449
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱

نشست استانی «کنگره ملی خانواده» در قزوین برگزار می‌شود

سومین کنگره ملی خانواده با هدف هم‌افزایی هرچه بیشتر نهادهای مردمی و حاکمیتی در حوزه خانواده برگزار می‌شود، در همین راستا و به‌منظور شناسایی و ساماندهی فعالان و کنشگران حوزه خانواده، پیش کنگرهٔ ملی، در سطوح استانی طراحی شده است که نشست آن در استان قزوین روز شنبه ۲۵ بهمن به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

نشست استانی کنگره ملی خانواده در قزوین برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قزوین، سومین کنگره ملی خانواده با هدف هم‌افزایی هرچه بیشتر نهادهای مردمی و حاکمیتی در حوزه خانواده و استفاده از ظرفیت‌های افراد، اساتید، سازمان‌ها و نهادهای مختلف و اشتراک تجربه‌ها و برنامه‌ها در سطح کشوری به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار می‌شود.

شاخصه‌های خانواده سالم، تأثیر خانواده بر اصلاح و پیشرفت جامعه، اهداف تشکیل خانواده، خانواده سالم، ضامن آرامش، سلامت و پیشرفت جامعه، خانواده سالم راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی، زن، خانواده و تمدن نوین اسلامی و ویژگی‌های بانوی تمدن‌ساز ازجمله محورهای این کنگره است.

در همین راستا و به‌منظور شناسایی و ساماندهی فعالان و کنشگران حوزه خانواده، پیش کنگرهٔ ملی، در سطوح استانی طراحی شده است که این نشست در استان قزوین روز شنبه ۲۵ بهمن ساعت 10:30 در ساختمان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین با سخنرانی دکتر قنبری به شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، شرکت در این مراسم از طریق لینک زیر به شکل مجازی امکان‌پذیر است.
Yun.ir/jebheqazvin

انتهای پیام
captcha