ضرورت پشتیبانی مسئولان از تولیدکنندگان در سال 1400
کد خبر: 3960834
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
امام‌جمعه ارومیه تأکید کرد:

ضرورت پشتیبانی مسئولان از تولیدکنندگان در سال 1400

امام‌جمعه ارومیه گفت: برای رونق تولید نیاز است که مسئولان از تولیدکنندگان پشتیبانی کرده و برای رفع موانع تولید به شکل جدی‌تری عمل کنند.

ارسالی امروز| ضرورت پشتیبانی مسئولان از تولیدکنندگانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، اول فروردین در سخنرانی ویدئوکنفرانسی خود در ارتباط با شعار سال، اظهار کرد: سال گذشته که توسط مقام معظم رهبری به‌ نام سال جهش تولید نام‌گذاری شده بود متأسفانه این شعار طبق انتظارات ایشان محقق نشد، بنابراین امسال نیز به نام شعار تولید نامگذاری که برای تحقق جهش تولید دو محور پشتیبانی و مانع‌زدایی مورد نیاز است. 

وی افزود: مشوق‌ها و یاری‌رسانی به تولیدکنندگان اهمیت فراوانی دارد و موانعی که در سال گذشته از جهش تولید جلوگیری کردند باید توسط دولت و دستگاه‌های مربوطه از بین رفته و قبل و بعد از تولید و عرضه به بازار و فروش آن‌ها پشتیبانی و نظارت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایران باید رفع و تمام آحاد جامعه و مسئولان دست به دست هم داده و با همکاری، در محور خواسته‌های مقام معظم رهبری گام برداشته تا بتوانیم انتظارات ایشان را برآورده کنیم، شعار سال گذشته به‌صورت کامل تحقق نیافت که نیازمند تلاش مضاعف است.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: مسئله قاچاق که به‌صورت غیرقانونی باعث زمین‌گیر شدن تولیدکنندگان شده و مشکلات فراوانی برای آن‌ها و کارکنانشان به‌وجود می‌آورد که باید با این مسئله به‌صورت جدی مبارزه شود.

حجت‌الاسلام‌ قریشی بیان کرد: اگر قوای سه گانه اعم از قوه مقننه، قضائیه و مجریه با هم هماهنگ عمل کرده و منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند مردم نیز بی‌تردید پشتیبانی کرده و به میدان می‌آیند و این مشکل برطرف می‌شود و در این صورت شاهد شکوفایی تولید و صادرات تولیدات ایرانی در سال جدید خواهیم شد.

وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امسال دولت جدیدی بر سر کار خواهد آمد و مدیریت تغییر می‌کند باید روش‌های مدیریتی در سال جدید تغییر و اشتباهات دولتمردان جبران شود و مسئولان نیز باید به‌صورت جدی عمل و از تولید و تولیدکنندگان پشتیبانی و در جهت رفع موانع تولید به شکل جدی‌تری عمل کنند.

انتهای پیام
captcha