ضرورت استفاده از تجربیات فعالان تولید برای رفع موانع
کد خبر: 3960982
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

ضرورت استفاده از تجربیات فعالان تولید برای رفع موانع

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: امسال هم در ادامه شعار سال‌های پیش بحث برداشتن موانع و پشتیبانی از تولید مطرح شد که وظیفه مسئولان را در این راستا سنگین و مضاعف می‌کند و هدف‌گذاری‌ها باید به سمت این باشد که موانع تولید و جهش تولید را شناخته و برطرف کنند.

ضرورت استفاده از تجربیات فعالان تولید برای رفع موانعحجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک حلول سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره شد که شعار سال گذشته و چند سال اخیر که سمت و سوی شعارهای سال به سمت اقتصاد، تولید و جهش تولید بوده، علی‌رغم گام‌هایی که برداشته و تلاش‌های که شده، آنچه که مورد نظر رهبری بوده به‌طور کامل محقق نشده است.

وی افزود: امسال هم در ادامه شعار سال‌های پیش بحث برداشتن موانع و پشتیبانی از تولید مطرح شد که وظیفه مسئولان را در این راستا سنگین و مضاعف می‌کند، و سمت و سوی کارها و هدف‌گذاری‌ها باید به این سمت باشد که موانع تولید و جهش تولید را شناخته و برطرف کنند.

حجت‌الاسلام مجتهد شبستری بیان کرد: لازمه شناخت موانع، گوش دادن به حرف و درد دل تولیدکنندگان و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتن و شناخت نیاز آن‌هاست. 

وی ادامه داد: باید قوانین و مقرراتی که مانع تولید در هر زمینه‌ای است برداشته شود و مردم هم با خرید کالای ساخت داخل وظیفه پشتیبانی از تولید و تولیدکنندگان را داشته باشند؛ تولیدکنندگان نیز با افزایش و توجه به کیفیت کالاهای تولیدی، می‌توانند گام مؤثری در زمینه جهش تولید و استقبال مردم و کسب حمایت مسئولان و رونق اقتصادی بردارند. 

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات نشانه مردم‌سالاری و جمهوریت نظام بوده و هر میزان که توجه مردم به انتخابات بیشتر و استقبال از آن بیشتر شود نظام را تثبیت و مسحکم‌تر می‌کند. 

وی گفت: حضور گسترده در انتخابات آینده کشور را تضمین و امنیت و ثبات بیشتری را در جامعه برقرار خواهد کرد و هر چه امنیت در کشور بیشتر باشد اقتصاد و تولید کشور رشد و توسعه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام مجتهد شبستری اظهار کرد: اگر کشور ثبات نداشته باشد تولیدکننده برای تأمین مواد اولیه و بازار فروش محصولات خود دچار نگرانی و تشویش خواهد بود که در این‌ صورت جهش تولید اتفاق نمی‌افتد و اگر بخواهیم تولید شکل گرفته و جهش پیدا کند باید در درجه اول امنیت را در کشور نهادینه کنیم، هر چقدر حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر و بیشتر شود همان‌قدر هم امنیت و اقتصاد رشد خواهد داشت. 

وی گفت: امیدواریم که سال ۱۴۰۰ پربرکت برای مردم و این دولت و دولت بعدی که تشکیل خواهد شد در زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم گام‌های اساسی بردارند، زیرا شایسته مردم نجیب و شریف ایران نیست که برای خرید کالاهای اساسی و روزمره در صف مانده و دچار سختی شوند.

انتهای پیام
captcha