بهره‌مندی 3 هزار نفر از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی البرز
کد خبر: 3961322
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

بهره‌مندی 3 هزار نفر از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از بهره‌مندی سه هزار قرآن‌آموز از برنامه‌های قرآنی این اداره در سال گذشته خبر داد و گفت: بیشتر برنامه‌های اجرایی از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در فضای مجازی و در قالب برپایی محافل انس با قرآن بود.

بهره‌مندی 3 هزار نفر از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در تشریح برنامه‌های این اداره طی سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به اینکه تبلیغات اسلامی نگاه ویژه‌ای به برگزاری برنامه‌های قرآنی دارد، تأسیس دارالقرآن از ویژگی‌های نگاه سازمان به برنامه‌های قرآنی محسوب می‌شود.

وی اجرای برنامه‌های قرآنی را موجب ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان دانست و افزود: یکی از وظایف اصلی ما اجرای فعالیت‌های قرآنی است و برپایی محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات و گفتمان‌های قرآنی از برنامه‌هایی است که طی سال گذشته توسط این اداره برپا شد.

این مسئول با اشاره به بهره‌مندی سه هزار قرآن‌آموز از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در سال ۹۹، گفت: اهم برگزاری برنامه‌های قرآنی در مناسبت‌های ملی و مذهبی با استفاده از ظرفیت مؤسسات در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برگزار شده است.

ولائی‌برحق تصریح کرد: برنامه‌ها و کلاس‌های قرآنی این اداره در مؤسسات، خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سطح استان به دو شیوه حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha