تدارک حسینیه اعظم زنجان برای جشن نیمه شعبان
کد خبر: 3961501
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

تدارک حسینیه اعظم زنجان برای جشن نیمه شعبان

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، جشن بزرگی تدارک دیده شده است و 40 ایستگاه شور و نشاط در سطح شهر برپا می‌شود.

تدارک حسینیه اعظم زنجان برای جشن نیمه شعبانمجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان در روزهای هشتم و نهم فروردین تدارک ویژه‌ای برای برگزاری جشن نیمه شعبان دیده است و توسعه نشاط معنوی و ترویج فرهنگ مهدوی را در دستور کار دارد.

وی به تجهیز 40 ایستگاه شور و نشاط در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این ایستگاه‌ها در جوار مساجد، هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های فعال فرهنگی و مذهبی برپا می‌شود و برنامه‌های مختلفی از جمله جشن، توزیع اقلام فرهنگی، اهدای هدایا به کودکان و توزیع بسته‌های تبرک در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: بسته‌های معیشتی و ارزاق تهیه شده که توسط هر کدام از این ایستگاه‌ها پنج بسته با شناسایی نیازمندان اولویت‌دار در محله‌های مربوطه توزیع می‌شود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: سه کاروان شادی با حضور گروه‌های سرود آماده‌سازی شده که در دو روز در محله‌های مختلف و ایستگاه‌های شور و نشاط حضور می‌یابند و به اجرای سرود خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور هیئت‌های مذهبی به شکل نیمه‌حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ساعت 11 نهم فروردین‌ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار و از صفحه اینستاگرام پخش می‌شود و حجت‌الاسلام سعید غفاری سخنران و سید یوسف شبیری و مهدی رسولی مادحان این برنامه هستند.

شهامی تصریح کرد: حسینیه اعظم زنجان بانی ایجاد وحدت بین هیئت‌های مذهبی شده است و در اعیاد مذهبی برنامه‌های هماهنگ با یک رویکرد واحد در سطح شهر برگزار می‌شود.

تدارک حسینیه اعظم زنجان برای جشن نیمه شعبان تدارک حسینیه اعظم زنجان برای جشن نیمه شعبان تدارک حسینیه اعظم زنجان برای جشن نیمه شعبان

انتهای پیام
captcha