برگزاری جشن میلاد «سرداران کربلا» در حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3959854
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

برگزاری جشن میلاد «سرداران کربلا» در حسینیه اعظم زنجان

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جشن میلاد «سرداران کربلا» از 27 تا 29 اسفند در حسینیه اعظم زنجان برگزار و در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

برگزاری جشن میلاد «سرداران کربلا» در حسینیه اعظم زنجانمرتضی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: جشن میلاد با سعادت سرداران کربلا، میلاد امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به مدت سه روز از 27 تا 29 اسفندماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ مصطفی کرمی پیرامون سرداران کربلا و مولودی خوانی ولی‌الله کلامی و علیرضا اسفندیاری در روز اول، حاج غلامرضا عینی‌فرد و سید محمود حسینی در روز دوم و مرتضی حیدری و بهزاد حسنی‌اهری در روز سوم برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل محدودیت کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پخش مستقیم این مراسم از طریق http://instagram.com/official.haz.ir و https://heyatonline.ir/heyat/36 خواهد بود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان به راه‌اندازی مرکز افق در این حسینیه اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی با انسجام بیشتری پیگیری می‌شود و در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد.

وی ابراز کرد: یکی از برنامه‌های مرکز افق شناسایی آسیب‌های اجتماعی در اطراف بقاع متبرکه و امامزادگان است که با برنامه‌ریزی این مشکلات به شکل محله‌محور برطرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha