توزیع ۳۵۰ بسته «تبرکات مهدوی» در زنجان
کد خبر: 3961733
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

توزیع ۳۵۰ بسته «تبرکات مهدوی» در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به اجرای طرح‌های مختلف برای کمک به اقشار کم‌برخوردار به‌ویژه آسیب‌دیدگان کرونا اشاره کرد و گفت: در طرح تبرکات مهدوی ۳۵۰ بسته معیشتی بین افراد توزیع شد.

توزیع 350 بسته «تبرکات مهدوی» در زنجانحجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر شیوه‌های کمک‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار، سازمان اوقاف و امور خیریه در مناسبت‌های مختلف اقدام به کمک و مساعدت به نیازمندان می‌کند که در ایام ولادت حضرت بقیة الله‌الاعظم نیز با عنوان تبرکات مهدوی این طرح اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان موقوفه‌ای مرتبط با امام عصر(عج) نداریم، ابراز کرد: طرح تبرکات مهدوی از محل موقوفات دیگر که قابل هزینه در این خصوص است اجرا می‌شود. البته نقش مردم شریف استان زنجان در این طرح‌ها قابل ستایش است که عمده فعالیت با کمک و مشارکت مردم انجام می‌پذیرید.

این مسئول ادامه داد: طرح تبرکات مهدوی ویژه ایام ولادت حضرت مهدی(عج) بوده که امسال دومین بار است که این طرح اجرا می‌شود ولی بحث کمک‌رسانی و دستگیری از محرومان طی طرح‌های مختلف در مناسبت‌های مذهبی و ملی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بیان کرد: در طرح تبرکات مهدوی امسال به کمک مردم عزیز ۳۵۰ بسته معیشتی ،۶۰۰ بسته گوشت گرم و۳۳۰ عدد مرغ در بین اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در استان زنجان موقوفه خاص در رابطه با ایام ولادت حضرت حجت‌بن‌ حسن عسکری نداریم و از مردم ولایتمدار استان زنجان درخواست می‌کنیم در رابطه با تعظیم شعائر موقوفات جدیدی از خود به یادگار بگذارند.

کرمی یادآور شد: در روز نیمه شعبان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برنامه‌های مختلف جشن و سرور در امامزادگان و حسینیه اعظم زنجان برگزار شد و کاروان‌های و ایستگاه‌های شادی در سطح شهر برپا شدند.

انتهای پیام
captcha