12 فروردین؛ روز حاکم شدن مردم‌سالاری دینی
کد خبر: 3961993
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

12 فروردین؛ روز حاکم شدن مردم‌سالاری دینی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 12 فروردین روز حاکم شدن مردم‌سالاری دینی است و حرکت انقلاب اسلامی به سمت انقلاب مهدوی را مستحکم کرد.

12 فروردین؛ روز حاکم شدن مردم‌سالاری دینیحجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: رای آری و قاطع مردم آزادی‌خواه ایران در سال 58 تجدید حیات اسلام ناب محمدی و پیمان بستن با سلاله پاک زهرای اطهر بود تا با تثبیت انقلاب اسلامی نویدی برای مستضعفان جهان باشد.

وی ابراز کرد: این رفراندوم قانونی در طول تاریخ بی‌سابقه است که از 20 میلیون نفر شرکت‌کننده در این رای‌گیری، 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رای آری دادند و این روز پس از پیروزی انقلاب بزرگترین تحول در ساختار سیاسی کشور محسوب می‌شود که رژیم شاهنشاهی را به جمهوری اسلامی برگرداند.

این مسئول تصریح کرد: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملت ایران بر تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه جلوه‌های امید را در دل محرومان برای پایان دادن به رنج‌های بشری روشن کرد و مسیر حرکت انقلاب اسلامی تا انقلاب مهدوی را مستحکم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، 12 فروردین را یکی از یوم‌الله‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: در این روز مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به نظام اسلامی رای مثبت داده و طاغوت 2500 ساله را به زباله دان تاریخ سپردند.

وی با اشاره به اینکه 12 فروردین نخستین تجلی مردم‌سالاری دینی در انتخابات است، عنوان کرد: با این انتخاب قانون اساسی آن از تصویب مردم گذشت. 12 فروردین نقطه مکمل و متمم روز 22 بهمن است که مردمی بودن و الهی بودن انقلاب و نظام را به اثبات می‌رساند.

ناصر بیان کرد: پس از این انتخاب عزتمند از 42 سال پیش تا کنون ایران اسلامی همچنان با پشتیبانی و حمایت ملت آگاه و سرفراز همانند دژی مستحکم در برابر حوادث دشمنی‌ها، تنگ‌نظری‌ها و خباثت‌های بدخواهان ایستاده است و به پشتوانه مردمی و رهبری در مسیر قله‌های پیشرفت با اقتدار حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز آزمون بزرگ دیگری پیش روی ملت ایران است و حضور گسترده نظام پای صندوق‌های رای بار دیگر دوستداران نظام را خوشحال می‌کند و ایستادگی مردم برای حراست از آرمان‌های انقلاب و شهدا را به اثبات می‌رساند.

انتهای پیام
captcha