ابتلای بیش از 56 هزار زنجانی به کرونا
کد خبر: 3962874
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

ابتلای بیش از 56 هزار زنجانی به کرونا

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 56 هزار نفر در استان زنجان به کرونا مبتلا و یک هزار و 212 نفر جان خود را از دست دادند.

ابتلای بیش از 56 هزار زنجانی به کرونابه گزارش ایکنا از زنجان، بنا بر اعلام ستاد پیشگیری و کنترل کروناویروس، از آغاز شیوع کرونا تا 17 فروردین‌ماه 56 هزار و 440 نفر بر اثر یافته‌های آزمایشگاهی به کرونا مبتلا شدند که 49 هزار و 150 نفر از آن‌ها به شکل سرپایی و 7290 نفر نیز به شکل بستری تحت مداوا قرار گرفتند.

در حال حاضر 439 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و امروز 28 نفر به جمع بستری‌ها اضافه شد و هم‌اکنون 779 مورد مثبت سرپایی نیز به این ویروس آلوده هستند.

موارد فوتی امروز دو نفر ثبت شده و متاسفانه تاکنون یک هزار و 212 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند. البته 6 هزار نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

همچنین به دلیل افزایش شمار مبتلایان رنگ استان زنجان هم‌اکنون قرمز است و از روز گذشته محدودیت‌های فعالیت اصناف و تردد‌های برون‌شهری اعمال شده و همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بهترین راه پیشگیری از کرونا است.

انتهای پیام
captcha