40 مسجد البرز؛ میزبان مراسم جزءخوانی قرآن‌ کریم
کد خبر: 3965715
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

40 مسجد البرز؛ میزبان مراسم جزءخوانی قرآن‌ کریم

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برپایی مراسم جزءخوانی قرآن‌ کریم در 40 مسجد استان بدون حضور مستمع خبر داد.

40 مسجد البرز میزبان مراسم جزءخوانی قرآن‌کریم هستند

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان، بیان کرد: امسال با شدت گرفتن کرونا و حفظ سلامتی مردم برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه جزءخوانی قرآن در این ایام در 40 مسجد شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها تنها در فضای مجازی پخش و بدون حضور هیچ مستمعی برگزار می‌شود. برای مرتلان نیز تدابیر بهداشتی همچون ضدعفونی‌ کردن محل و رعایت فاصله در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری پویش همگانی حفظ، ترجمه و تفسیر ۲۰ سوره پایانی قرآن‌ کریم، تصریح کرد: رویکرد تنها پرداختن به حوزه بزرگسال نبوده است و تدابیری اتخاذ شده تا قشر کودک و نوجوان که از سرمایه‌های دینی و قرآنی ما هستند در اولویت کاری قرار بگیرند و زمینه انس بیشتر آنها با قرآن فراهم شود.

ملازاده برگزاری محافل قرآن سیار محله‌محور، انجام گفتمان‌های قرآنی و تواصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست سراسری قرآنیان و تکریم از فعالان قرآنی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان بیان کرد.

انتهای پیام
captcha