اخلاص از ارکان اصلی مکتب سلیمانی است
کد خبر: 3966885
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹

اخلاص از ارکان اصلی مکتب سلیمانی است

دبیر کانون‌های خادمیاری استان آذربایجان‌غربی گفت: اخلاص یکی از ارکان اصلی مکتب سلیمانی است که رهروان ایشان باید با این ویژگی‌های سردار آشنایی پیدا کرده و در زندگی خویش به کار برند.

ارسالی| اخلاص یکی از ارکان مکتب سلیمانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سلسله نشست‌های مجازی «مکتب سلیمانی» با محوریت وصیت‌نامه سردار سلیمانی روز گذشته، ۴ اردیبهشت با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین  نوروزنژاد، دبیر کانون‌های خادمیاری استان آذربایجان‌غربی و تعدادی دیگر از اساتید دانشگاهی در کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد.

دبیر کانون‌های خادمیاری استان آذربایجان‌غربی در این جلسه اظهار کرد: آنچه که در وصیت‌نامه سردار سلیمانی مورد توجه قرار می‌گیرد ولایت‌مداری و سرباز ولایت بودن ایشان است.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد افزود: سردار سلیمانی با وجود آنکه در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بود و از طرفی مسئولیت کلیدی در یکی از پست‌های حساس سپاه برعهده داشت اما هیچگاه دچار غرور نشده و همواره جلب رضایت خداوند را در دستور کار قرار داده بود.

وی با اشاره به اینکه رمز محبوبیت سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود، بیان کرد: هیچ محبوبیت و ماندگاری بی‌حکمت نیست و سردار سلیمانی به دلیل مخلص و ولایی بودن بر قلوب حکومت کرده و مردم از هر نوع تفکر و اخلاقی ایشان را دوست داشتند.

دبیر کانون‌های خادمیاری استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: اخلاص یکی از ارکان مکتب سلیمانی است که رهروان ایشان باید با این ویژگی‌های سردار سلیمانی آشنایی پیدا کرده و در زندگی خویش به کار برند.

سمیه نیکزاد، مسئول اجرایی این برنامه نیز در این جلسه اظهار کرد: جایگاه سردار سلیمانی به قدری والا است که نیاز است جلسات بسیاری برای شناساندن زوایای مختلف زندگی این سردار به جوانان و مردم برگزار شود.

انتهای پیام
captcha