اهدای بیش از 14 میلیارد ریال به نیازمندان در زنجان
کد خبر: 3967794
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
از سوی بنیاد شهید انجام شد؛

اهدای بیش از 14 میلیارد ریال به نیازمندان در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از کمک مومنانه به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال به خانواده‌های ایثارگران فاقد درآمد و آسیب‌دیدگان کرونا خبر داد.

اهدای بیش از 14 میلیارد ریال به نیازمندان در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، 8 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: همزمان با روز اکرام مصادف با ولادت کریمه اهل‌بیت(ع) مبلغ 14 میلیارد و 850 میلیون ریال بین خانواده‌های فاقد درآمد جامعه ایثارگر زنجانی توزیع شد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در توسعه و تقویت مواسات و همدلی ابراز کرد: این مبلغ در قالب کارت خرید بین یک هزار و 930 خانواده نیازمند جامعه ایثارگری و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: برگزاری رزمایش کمک و همدلی مومنانه به ویژه در ماه مبارک رمضان، از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است تا مؤمنان علاوه بر انجام فرایض عبادی، از نیازمندان نیز غافل نباشند.

وی پویش اهدای خون با نام «نذر لاله‌ها» را از اقدامات مهم فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید دانست و افزود: پویش «شهید مهربان من» نیز برای اکرام ایتام در نظر گرفته شده و در آن خانواده شهدا سرپرستی یک یتیم را به نیت یک شهید برعهده می‌گیرند.

این مسئول همچنین به واکسیناسیون جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: ۳۸۰ جانباز معزز بالای ۵۰ درصد زنجانی، جانبازان شیمیایی شدید، دو پا قطع، دو چشم نابینا و جانبازان نخاعی واکسن کرونا را دریافت کردند. پیش از این نیز واکسن به جانبازان بالای 70 درصد تزریق شده بود.

انتهای پیام
captcha