برگزاری مسابقه «ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی» در زنجان
کد خبر: 3967817
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

برگزاری مسابقه «ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی» در زنجان

مسابقه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده و با همکاری انجمن قرآن و نهج البلاغه، ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده و با همکاری انجمن قرآن و نهج‌البلاغه، ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌های فرهنگی خدابنده برگزار می‌شود.

مسابقه ترویج فرهنگ نماز در دو بخش تولید محتوا در قالب فیلم کوتاه و انیمیشن و نقش خانه و مدرسه ترویج نماز در قالب عکس و فیلم کوتاه برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 23 اردیبهشت ماه بوده و مراسم اختتامیه نیز 27 اردیبهشت برگزار خواهد شد و در پایان به پنج نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند یا از طریق شبکه شاد به شماره 09127451485، آدرس ایمیل farhannge ershad khodabandeh 1400 @ gmail.com و کانال تلگرام به نشانی farhangdara eshragh ارسال کنند.

این جشنواره با هدف ترویج نماز بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها تدارک دیده شده و تلاش می‌شود از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان برای این امر بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام
captcha