کلنگ دارالقرآن باغشهر اسلامیه به زمین خورد
کد خبر: 3967967
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

کلنگ دارالقرآن باغشهر اسلامیه به زمین خورد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: عملیات اجرایی ساخت دارالقرآن باغشهر اسلامیه شهرستان فردوس آغاز شد و پیش بینی می‌شود تا مهرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

کلنگ دارالقرآن باغشهر اسلامیه به زمین خوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، روز گذشته 8 اردیبهشت ماه گفت: در سالروز میلاد کریم اهل بیت و روز تکریم از خیرین، با کلنگ زنی دارالقرآن خیر ساز باغ شهر اسلامیه، عملیات اجرایی این پروژه آموزشی و پرورشی آغاز شد.

وی افزود: پروژه‌ آموزشی و پرورشی دارالقرآن باغ شهر اسلامیه  شهرستان فردوس، با مشارکت ۳۰ درصدی یک خیر نیک اندیش و نیکوکار احداث می‌شود.

واقعی با اشاره به مساحت ۲ هزار متر مربعی این پروژه تصریح کرد: دارالقرآن خیر ساز شهر اسلامیه با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث و تکمیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این دارالقرآن تا مهر ۱۴۰۲ آماده افتتاح شود، بیان کرد: با احداث و تکمیل این پروژه‌ آموزشی و پرورشی، بیش از ۲ هزاردختر و پسر باغ شهر اسلامیه فردوس از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha