توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در طرح «ضیافت همدلی» قیدار
کد خبر: 3970106
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در طرح «ضیافت همدلی» قیدار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از توزیع 100 بسته معیشتی از محل عواید موقوفه قیدار نبی(ع) در طرح ضیافت همدلی بین اقشار کم‌برخوردار خبر داد.

توزیع 100 بسته معیشتی در طرح «ضیافت همدلی» قیداربه گزارش ایکنا از زنجان، علی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، 18 اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه «ضافت همدلی» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای توسعه پویش کمک‌های مؤمنانه در ماه ضیافت الهی تدارک دیده شد و شهر قیدار نیز با دارا بودن موقوفه قیدار نبی همواره در این امر پیشتاز بوده است.

وی ابراز کرد: از محل عواید موقوفات حرم مطهر قیدار نبی(ع) خدابنده تعداد ۱۰۰ بسته سبد کالا به ارزش بیش از ۳۰ میلیون تومان تهیه و برای توزیع بین خانواده‌های کم‌برخوردار به موسسات خیریه داده شد تا با حفظ کرامت و عزت نفس در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با این اقدامات به سهم خود گام کوچکی در حمایت از اقشار کم درآمد و عمل به منویات مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه در شرایط فعلی جامعه برداریم. همچنین این کمک‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش بوده که یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان امانتدار و متولی موقوفات است.

وی یادآور شد: در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان نیز با ذبح یک رأس قربانی ۷۰۰ بسته گوشت گرم بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است.

ذوالقدر به ثبت‌نام مرحله شهرستانی آزمون سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: نام‌نویسی در این آزمون از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌شود و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این رویداد بزرگ قرآنی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha