توزیع 900 بسته گوشت گرم از عواید موقوفه قیدار نبی خدابنده
کد خبر: 3968021
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

توزیع 900 بسته گوشت گرم از عواید موقوفه قیدار نبی خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از توزیع 900 بسته گوشت گرم بین نیازمندان از موقوفه قیدار نبی خبر داد و گفت: 700 بسته در ماه رمضان و 200 بسته در ماه شعبان توزیع شده است.

توزیع 900 بسته گوشت گرم از موقوفه قیدار نبی خدابندهبه گزارش ایکنا از زنجان، علی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، 9 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الهی و در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی سازمان اوقاف و امور خیریه از محل عواید موقوفات حرم مطهر قیدار نبی(ع)خدابنده زنجان یک راس قربانی به ارزش ۴۰ میلیون تومان خریداری و ذبح شد.

وی ادامه داد: با این اقدام ۷۰۰ بسته گوشت آماده‌سازی و با همکاری موسسات و نهادهای خیریه همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر موسسات خیریه بین خانواده‌های کم‌توان این شهرستان با حفظ عزت و کرامت توزیع شد.

این مسئول یادآور شد: در روز ولادت صاحب‌الزمان(عج) در ماه شعبان نیز تعداد ۲۰۰ بسته گوشت گرم به همین صورت توزیع شده بود که با این حساب از ابتدای سال این اداره حدود ۹۰۰ بسته گوشت گرم توزیع کرده است تا به سهم خود گام کوچکی در حمایت از اقشار کم درآمد در شرایط فعلی جامعه برداشته و به منویات مقام معظم رهبری در اهدای کمک‌های مومنانه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده تصریح کرد: این کمک‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش این موقوفات بوده که یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان امانتدار و متولی موقوفات است.

وی به فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: جزءخوانی مجازی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستانی از جمله سیدمهدی و سیدوحید موسوی و مهدی هر روز با تلاوت یک جزء از قرآن کریم انجام و از فضای مجازی پخش می‌شود. همچنین اجرای تفسیرهای کوتاه قرآن کریم با حضور مفسران و پخش از فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha