اعلام برگزیدگان مسابقه «نسیم وحی» در زنجان
کد خبر: 3972027
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

اعلام برگزیدگان مسابقه «نسیم وحی» در زنجان

نفرات اول تا سوم مرحله نهایی مسابقه استعدادیابی قرآنی «نسیم وحی» در زنجان مشخص شد.

اعلام برگزیدگان مسابقه «نسیم وحی» زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، فینال مسابقه استعدادیابی قرآنی «نسیم وحی» برگزار شد و با داوری کاظم نصیری و یوسف قنبری ‌از بین متسابقین محمد تاج‌الدین 11 ساله از زنجان نفر اول، عرفان ذوالقدرنسب 16 ساله از شهرستان ابهر دوم و محمدحسن توپال 15 ساله از زنجان نفر سوم این رقابت‌ها شناخته شدند.

فصل نخست برنامه قرآنی «نسیم وحی» از مهرماه سال 99 آغاز شد و از شبکه اشراق در 30 قسمت به روی آنتن رفت. این برنامه با حضور اساتید، سخنرانان و مفسران برجسته قرآن شامل آیتم‌های روخوانی، روانخوانی، ترجمه و تفسیر قرآن، استعدادیابی از نوجوانان پسر و مسابقه بود.

در مرحله مقدماتی این برنامه که به همت صدا وسیمای مرکز زنجان و مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد، 46 نوجوان از شهرستان‌های مختلف استان شرکت کردند که از بین آن‌ها 12 نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند و در نهایت سه نفر توانستند جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کنند.

طبق‌ پیش‌بینی‌ها برنامه نسیم وحی در فصل دوم نیز تولید خواهد شد که تفاوت‌هایی با فصل اول خواهد داشت و درآن آیتم استعدادیابی قرآنی از دختران نیز اضافه می‌شود و حفظ جزء 30 نیز برای بینندگان این برنامه محور قرار می‌گیرد. همچنین گزارش از جلسات قرآنی، چهره‌های قرآنی، خادمان و مدیران موفق قرآنی از ویژگی فصل دوم است.

انتهای پیام
captcha