فینالیست‌های مسابقه استعدادیابی «نسیم وحی» زنجان مشخص شد
کد خبر: 3966642
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

فینالیست‌های مسابقه استعدادیابی «نسیم وحی» زنجان مشخص شد

مسابقه قرآنی «نسیم وحی» با هدف استعدادیابی از نوجوانان در زنجان برگزار و فینالیست‌های آن مشخص شد.

فینالیست‌های مسابقه استعدادیابی «نسیم وحی» زنجان مشخص شدبه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه قرآنی «نسیم وحی» از مهرماه سال 99 با هدف استعدادیابی از نوجوانان پسر زیر 17 سال در رشته قرائت از شبکه اشراق به روی آنتن رفت و با برگزاری مرحله نیمه نهایی سه نفر به مرحله نهایی راه یافتند که محمدحسن توپال از زنجان، عرفان ذوالقدرنسب از ابهر و محمد تاج‌الدین از زنجان سه فینالیست این مسابقه هستند.

برنامه «نسیم وحی» به همت صدا و سیمای مرکز زنجان و با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و دارالقرآن کریم زنجان در حال برگزاری است. فصل نخست این برنامه در 30 قسمت تدارک دیده شد که شامل آیتم‌های مختلفی از جمله استعدادیابی با داوری یوسف قنبری، تفسیر قرآن توسط حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم‌دولابی، ترجمه با حضور حجت‌الاسلام مرادخانی، آموزش روخوانی و حفظ قرآن توسط محمدمسعود اسماعیلی و با اجرای اصغر قرجه‌لو بود.

آیتم استعدادیابی به سه بخش تقسیم شد؛ در 23 قسمت نخست 46 نوجوان از اقصی نقاط استان و شهرستان‌های میانه و تکاب به رقابت پرداختند.12 نفر از راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی در 6 قسمت بعدی در مسابقه حضور پیدا کردند و در نهایت 3 فینالیست این رقابت‌ها در قسمت سی‌ام با هم رقابت خواهند کرد.

قرار است برای نوجوانان مستعد کلاس‌های تخصصی قرآن برگزار و استعدادهای آن‌ها پرورش یابد.

انتهای پیام
captcha