جشنواره آفرینش‌های هنری کنگره ملی شهدای دفاع مقدس زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3972066
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
به همت جهاددانشگاهی؛

جشنواره آفرینش‌های هنری کنگره ملی شهدای دفاع مقدس زنجان برگزار می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان از برگزاری آفرینش‌های هنری کنگره ملی شهدای دفاع مقدس زنجان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا دوم شهریور‌ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

برگزاری آفرینش‌های هنری کنگره ملی شهدای دفاع مقدس زنجانکامران جعفری، رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به عنوان یکی از رویدادهای مهم در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس هستیم و در این راستا کمیته‌های مختلفی تشکیل و وظایفی به هر کدام واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کمیته آفرینش‌های هنری به جهاددانشگاهی واگذار شده است، ابراز کرد: این برنامه در دو بخش عمومی با محوریت شهدای هشت سال دفاع مقدس و بخش ویژه با محوریت شهدای غواصان دریادل و مدافعان حرم تدارک دیده شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، خاطره‌نویسی، داستان کوتاه و اینفوگرافیک ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه دریافت آثار از دوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه دارد، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۱۶۰۰۲۳۳۵ یا znacecr@yahoo.com ارسال کنند و یا آن را به دبیرخانه کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان واقع در زنجان، میدان شورا، مجتمع فرهنگی جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی تحویل دهند که در شرایط فعلی توصیه بر استفاده از روش‌های غیرحضوری است.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی و ملی را مهم خواند و گفت: شهدا و رزمندگان با اهدای جان خود حق بزرگی بر گردن ملت دارند و از این رو باید همه تلاش خود را برای معرفی سیره آن‌ها، پاسداشت اهداف والای شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌کار گیریم.

جعفری ادامه داد: جهاددانشگاهی همه تلاش خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی 3535 شهید استان می‌کند تا سهم و مسئولیت اجتماعی خود در قبال جان‌فشانی شهدا را ایفا کند.

انتهای پیام
captcha