برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3973034
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در حرم شاهچراغ(ع)

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این آستان مقدس برای ایام دهه کرامت از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی در این راستا خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) امروز، اول خردادماه در جلسه کمیته فرهنگی و هنری شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با اشاره به شرایط شیوع کرونا گفت: این شرایط موجب شد تا طی دو سال گذشته برنامه‌های دهه کرامت را در بستر فضای مجازی دنبال کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت را کمیته فرهنگی ـ هنری توصیف کرد و افزود: فعالیت‌های این کمیته باید خود را در فضای شهر و استان نشان دهد لذا باید چند برنامه فاخر را در دهه کرامت برنامه‌ریزی کنیم.

سلامی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا شخصیت و مناقب حضرت احمدبن موسی(ع) بیش از پیش معرفی شود، گفت: در این راستا می‌توانیم مسابقات کتابخوانی را ویژه عموم مردم برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع)، برپایی مسابقه کتابخوانی امین ولایت، خوشنویسی آیات الهی، مسابقه ورزشی دارت، محفل انس با قرآن کریم، بازدید رایگان از موزه حرم مطهر، تجدید میثاق با حضرت احمدبن موسی(ع) و همچنین رونمایی از کتاب در ایام دهه کرامت با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد را از جمله برنامه‌های این کمیته در ایام دهه کرامت اعلام کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این‌ها مراسم بزرگداشت روز 6 ذی‌‌القعده، بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) را نیز در تاریخ 26 خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

سلامی در بخش پایانی سخنان خود خواستار همکاری تمام ادارات عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت برای اجرای برنامه‌ها در طول این دهه شد.

انتهای پیام
captcha