راه‌اندازی پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم» در زنجان
کد خبر: 3973712
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

راه‌اندازی پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم» در زنجان

رئیس بسیج اساتید استان زنجان از راه‌اندازی پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند نامه خود را به صورت مکتوب، صوت، فیلم یا تصویر تهیه و ارسال کنند.

راه‌اندازی پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، وهب جعفریان، رئیس بسیج اساتید استان زنجان، 4 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در زنجان آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند خواسته‌ها و انتظارات خود از رئیس جمهور آینده را مطرح و به این پویش ارسال کنند.

وی ارتقای وضعیت معیشت عمومی، اقتصاد مقاومتی، افزایش ارزش پول ملی، رونق کسب و کار و اشتغال، جهش تولید و رفع موانع پیش‌رو، عدالت‌گستری، قانون‌گرایی، فسادستیزی، مبارزه با ویژه‌خواری، رانت، نفوذ، تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی برای مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور از محورهای پیشنهادی این پویش است.

این مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ یکی از بخش‌های مهم جامعه و از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در بیشتر دولت‌ها مورد غفلت واقع شده است، تصریح کرد: تحول و تعالی فرهنگی، دینداری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایران و تاکید بر کرامت انسانی، آزادی، اقتدار علمی و استقلال ملی و توسعه روابط خارجی دیگر محورهای این پویش است.

رئیس بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه به 1400 نامه از نامه‌های برگزیده به رئیس جمهور منتخب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، بیان کرد: همه اقشار مردمی، دانشگاهیان، نخبگان و رأی اولی‌ها می‌توانند در این پویش مشارکت کنند. علاقه‌مندان می‌توانند نامه خود را به صورت مکتوب، صوت، فیلم یا تصویر تهیه و ارسال کنند.

وی ادامه داد: نامه‌های برتر تا روز انتخابات به صورت متناوب در رسانه‌های ارتباط جمعی منتشر خواهد شد و مجموعه این نامه‌ها همزمان با آیین سوگند رئیس جمهور منتخب تدوین و به وی تقدیم می‌شود.

وی با بیان اینکه پایان خرداد‌ماه مهلت ارسال نامه‌ها است، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس https://basijasatid.ir/node/65904 ارسال کنند. این نامه می‌توانند برش استانی داشته باشد و با محوریت طرح مشکلات یا ارائه راهکار به استانداران بعدی نیز باشد. به بهترین پیشنهادات و راهکارها جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha