خانه عالم مسجد سادات کرناچی کرمانشاه افتتاح شد
کد خبر: 3973955
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

خانه عالم مسجد سادات کرناچی کرمانشاه افتتاح شد

خانه عالم مسجد سادات کرناچی که ساخت آن با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی‌اکرم(ص) و همکاری سپاه ناحیه عشایری و گروه جهادی حضرت بقیه‌الله(عج) کرمانشاه از سال گذشته آغاز شده بود، صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، خانه عالم مسجد سادات کرناچی که ساخت آن با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی‌اکرم(ص) و همکاری سپاه ناحیه عشایری و گروه جهادی حضرت بقیه‌الله(عج) کرمانشاه از سال گذشته آغاز شده بود، صبح امروز، ۵ خردادماه افتتاح شد.

در آئین افتتاح خانه عالم این مسجد سرهنگ کامران هزارخانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: کار ساخت خانه عالم مسجد سادات کرناچی با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی‌اکرم(ص) و همکاری سپاه ناحیه عشایری و گروه جهادی حضرت بقیه‌الله(عج) کرمانشاه از سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: خانه عالم مسجد سادات کرناچی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی‌اکرم(ص) به بهره‌برداری رسید.

هزارخانی محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های سازندگی را یکی از مأموریت‌های بسیج سازندگی در استان برشمرد و افزود: سپاه در کنار مردم ایستاده و برای حل مشکلات معیشتی و محرومیت‌ها در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت‌های جهادی که برگرفته از فرهنگ آموزه‌های دینی و فرهنگ عاشورایی است بتوانیم مشکلات جامعه را کاهش دهیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام مردانی، امام جماعت مسجد سادات کرناچی نیز با بیان اینکه خدا و رسول خدا بر خدمت‌رسانی به مردم تأکید داشتند، بیان کرد: از زحمات سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی‌اکرم(ص)، سپاه ناحیه عشایری و گروه جهادی حضرت بقیه‌الله(عج) کرمانشاه که در مناطق محروم کرمانشاه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: مناطقی، چون شهرک کرناچی کمتر توسعه یافته است و نیاز به خدماتی از این دست دارد تا مردم به لحاظ فرهنگی و اقتصادی با محوریت عالم دینی پیشرفت و ارتقا پیدا کنند.

یادآور می‌شود، آئین افتتاح خانه عالم مسجد سادات کرناچی با حضور سرهنگ کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه، سرهنگ دارابی جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان، مسئول گروه جهادی حضرت بقیه‌الله(عج) کرمانشاه و حجت‌الاسلام مردانی و دکتر آزادی از اعضای هیئت امنای این مسجد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha