ضرورت حمایت از رییس‌جمهور منتخب برای اداره صحیح جامعه
کد خبر: 3975387
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

ضرورت حمایت از رییس‌جمهور منتخب برای اداره صحیح جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: مسئولیت و تعهد ما بعد از انتخابات و روز رای گیری تازه آغاز شده و باید چهار سال پشت سر کسی که به آن رای داده‌ایم ایستادگی کرده و در تمام عرصه ها وی را یاری کنیم.

ارسالی امروز| ضرورت حمایت از رییس‌جمهور منتخب برای اداره صحیح جامعهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، ۱۲ خرداد ماه، در نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، درباره تولید انواع محتوای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: یک بار عملکرد را از مسئولین سیستم جمهوری اسلامی انتظار داشته و رضایت و عدم رضایت را به حاکمیت معطوف می‌کنیم و یک بار عملکرد قوه مجریه را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. 

وی افزود: باید حاکمیت و دولت را سوا کرده و دلیل انتخابات افزایش محبوبیت حاکمیت در جامعه بوده و آن مکانیسم است که می‌تواند باعث محبوبیت حاکمیت در جامعه شود، دولت‌ها هستند که اگر کارکرد خوبی ارائه دهد باعث محبوبیت بیش از پیش حاکمیت می‌شوند. 

حجت‌الاسلام خدایاری بیان کرد: مردم سالاری دینی و چهل و دو سال است که در حال تمرین آن هستیم و هنوز در ابتدای آن مانده‌ایم، ما در انتخابات مان رای داده‌ایم اما آن روح دموکراتیک و انتخابات را متوجه نشدیم. 

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در انتخابات موجب به وجود آمدن دولت فاسد و انتخاب افراد ناصالح می‌شود انتخاب از روی احساسات و عدم آگاهی، حزبی است و به فکر شکست کاندیدای حزب رقیب بودیم و انتخابات انتقامی بوده. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مسئولیت و تعهد ما بعد از انتخابات و روز رای گیری تازه آغاز شده و باید چهار سال پشت سر کسی که به آن رای داده‌ایم ایستادگی کرده و در تمام عرصه ها وی را یاری کنیم.

وی گفت: رای دادن ما مشکلی ندارد بلکه مشکل در ساختار، فرآیند، هدف رای بوده که امیدواریم با انتخاب افراد شایسته و حضرر حداکثری در صحنه انتخابات ۴ سال آینده کشور را به نحو احسن رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام خدایاری اظهار کرد: وضع موجود حاصل یک دولت نبوده و شکست و موفقیت‌های کشور ما حاصل انتخابات ۴۰ سال ما بوده و هر دولت سهمی داشت. 

وی تاکید کرد: باید عاقلانه، عادلانه و منطقی انتخاب کرد تا در کاهش مشکلات موجود با همکاری دولت گام برداشت. 

حجت‌الاسلام اباذر بیگی، رئیس کانون مساجد آذربایجان‌غربی، نیز در این جلسه، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام مقدسی بوده و خون دل‌ها ریخته شده و با خون شهدا برپا و استوار است. 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی همچون قطاری است که مسیر خود را می‌پیماید و در طول این مسیر برخی از افراد پیاده شده و بعضی‌ها سوار این وسیله شدند، ما نباید انقلاب و نظام را که ثمره خون هزاران شهید، جانباز و ایثارگر است با افراد بسنجیم. 

حجت‌الاسلام بیگی بیان کرد: مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد که باید با انتخاب افراد لایق و حضور حداکثری در صدد رفع مشکلات باشیم ایران نظام عظیم و مقدسی است که با اهدای جان‌ ها به نسل ما رسیده.

انتهای پیام
captcha